loading...
سئو هاب
سئوهاب بازدید : 400 یکشنبه 07 دی 1399 نظرات (0)
تلویزیون  رایگان  :  تلویزیون  پلوتو  یک  تبلیغ  پر  از  کیف  را  در  دوره

لس‌آنجلس - نت فلیکس، آمازون و دیگر غوله‌ای رسانه، میلیاردها دلار خرج می‌کنند تا مشترکین خود را با بودجه بزرگ، نشان داده و نشان دهند. اما اغلب شب‌ها، جیک گودمن تنها می‌خواهد به خانه برگردد و کارتون‌های مربوط به ماسبق را مانند یک مرد kid.Good، یک دی جی رادیویی در اوکلاهاما، پخش کند. او گفت: " خط پایین این است که اگر آن‌ها بتوانند از بمباران television دلار به ۱۴.۹۹ دلار در هزینه اشتراک ماهانه‌ای که حداقل یک شرکت سرگرمی بزرگ یک فرصت تجاری می‌بیند، اجتناب کنند." تام رایان "، مدیر اجرایی اصلی تلویزیون پلوتو و دفتر free de دو متر مربع در مرکز طراحی اقیانوس آرام غربی، که تنها یک حرکت ۱۷ دقیقه‌ای از ستاد مرکزی Netflix در کالیفرنیای غربی است، گفت:" هر کسی که ثروتمند یا متوسط یا فقیر باشد، در تلاش برای پر کردن قیمت آزاد تجاری است یا فقیر یا فقیر." این شرکت که در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد، به طور پیوسته کانال‌ها و بینندگان را به طور پیوسته اضافه کرده‌است و در حال حاضر حدود ۱۵ میلیون نفر فعال در تلویزیون، تام رایان، چپ، و ایلیا ael در لس‌آنجلس به حساب می‌آیند - فهرستی که شامل Images quirky مانند Tubi، Xumo و آی ام بی آی می‌باشد.

n حول اشتراک های پرداخت شده می چرخد. آنها در حال شرط بندی برای جایگزین بدون هزینه و کم هزینه هستند. "رایان در مورد سرویس های جریان گفت:"اگر می خواهید یک درام سریال را تماشا کنید ، یک قسمت بعد از دیگری ، تقاضا عالی است.". "اما وقتی می خواهید سرگرم شوید ، کارهای زیادی باید انجام دهید. ... لیست بی پایان گزینه ها ، و شما در نهایت 20 دقیقه در آنجا می نشینید. "رایان افزود:"اما مردم اساساً موجودات عادت هستند.". "آنها می خواهند به برنامه ریزی بپردازند ، و در دنیایی با انتخاب نامحدود... آسانتر کردن کارها برای مردم یک کار واقعاً با ارزش است." من می خواهم تلویزیون رایگان TVPluto من به شدت به تلویزیون معادل غذای راحتی تکیه دهد: sitcoms turnback ، فیلم های پرنعمت ، نمایش های واقعیت و ویژه های طبیعت. و ارائه مطالب تنها بخشی از خدمات نیست که ممکن است مصرف کنندگان تلویزیون سنتی را یادآوری کند. منوی اصلی Pluto TV شبیه به یک راهنمای تلویزیون کابلی است که به کاربران این سرویس امکان می دهد از طریق شبکه ای با صدها کانال ، از جمله مارک های متعلق به Viacom مانند Nickelodeon ، MTV و Comedy Central حرکت کنند. هجوم اخیر محتوای متعلق به Viacom ، از واقعیت MTV مورد علاقه "The Hills"به مجموعه های نوستالژی رنگی نیکلودئون"کابل تقریباً عجیب و غریب! music. کانال هایmtv درPlutoTV مرا خوشحال می کنند! ! ! ! ! ! ! احساس می کنم در اوایل دهه 2000 برمی گردم و آن را دوست دارم. - Brianna Grimm (briannaxgrimm) 2 مه 2019 و مانند تلویزیون کابلی ، کانال های تلویزیون پلوتون به طور مداوم محتوای خود را جریان می دهند و کاربران را با یک خوراک 24/7 که در زمان واقعی از بین می رود ، درمان می کنند. کاربران می توانند در وسط یک قسمت از "پرونده های پزشکی قانونی" شیرجه بزنند یا چند دقیقه آخر یک تلنگر رمز و راز دهه 1970 را بگیرند. جیکوب کارلتون ، 23 ساله ، راننده لیفتراک در یک انبار اتومبیل در شلبیویل ، گفت: "کاری که آنها نمی توانند انجام دهند این است که به عقب برگردید ، شروع کنید یا از اعتبارهایی مانند خدمات درخواستی به سبک Netflix استفاده کنید." تنسی

داده‌های حاصل از شرکت تحقیقاتی MoffettNathanson پیشنهاد می‌کند که تبلیغات و برنامه‌نویسی خطی حتی برای کاربران نت فلیکس، breakers نیستند. این شرکت از مشترکین نت فلیکس تقاضا کرد تا دلایل اصلی خود برای چسبیدن به خدمات را رتبه‌بندی کنند. پایین‌ترین دلایل در ردیف اول؟ " من دوست دارم که تبلیغات را قطع کنم "و" من می‌توانم آنچه را که باید تماشا کنم انتخاب کنم " ترکیب محتوای تلویزیون پلوتو، از جمله کتابخانه فیلم‌های مورد تقاضا و نمایش، هم چنین errs را بر روی گلچین کرد. این سرویس به تازگی "کانال‌های پاپ آپ" برای مجموعه جانوران رودخانه "هیولاها" و مجموعه E "Wahlburgers" را منتشر کرد که نشان‌دهنده یک نمایش واقعیت در مورد هم‌کاری زنجیره‌ای cheeseburger توسط برادران بازیگری به نام‌های مارک و Donnie است. این ها علاوه بر کانال‌های اختصاص‌داده‌شده به انیمیشن، بازی‌های ویدیویی، مراسم علمی - تخیلی "تئاتر علوم مرموز" و یک ایستگاه با تصاویری از قطارها در یک مرکز پزشکی در Canton شمالی، اوهایو، گفتند: "آیا از تاریکی می‌ترسید؟" او او را به عنوان یک نمایش در @ PlutoTV نگه می‌دارد که به معنای واقعی فقط نمای جلوی قطار در اروپا برای ساعت‌ها و من است. هستم. Enthralled. به گفته استیونز، "بازی تاج و تخت" تنها چیزی بود که او را از تلویزیون پلوتو در سال ۲۰۱۶ به همراه گروهی از وام‌های دانشجویی گرفت. او گفت: "بازی تاج و تخت" تنها چیزی بود که او را از تلویزیون پلوتو بیرون برد.

دن o , مدیر موسسه تحقیقاتی MTM لندن , گفت : " اما تبلیغ کنندگان ممکن است به تلویزیون پلوتو جذب شوند , چون آن‌ها می‌توانند از خطرات مرتبط با YouTube و فیس بوک دوری کنند . ( رایان از فاش کردن اینکه شرکت چقدر هزینه تبلیغات سنتی و دیجیتال را گذرانده است خودداری کرد ) ناوگان شرکت بیلبورد و نمایش‌های اتوبوس به حدی فراگیر شده‌اند که کارکنان آن در روز 14 مارس در یک ایستگاه مترو در نیویورک به نمایش گذاشته می‌شوند , 2019.Tali said.An / AP fileBut به نظر می‌رسد در مناطق روستایی و پراکنده در کشور طنین‌انداز می‌شود . داده‌های گوگل از دو سال گذشته نشان داد که علاقه جستجو در تلویزیون پلوتو به طور مساوی توزیع نشده است , و مردم در شهرهای بزرگ به احتمال کمتری نسبت به کسانی که در مناطق روستایی به دنبال it.Ryan هستند , از اظهار نظر در مورد جمعیت مورد نظر این شرکت خودداری کرده‌اند . اما در ماهه‌ای آینده , او گفت که این شرکت امیدوار است که به بینندگان لاتینی بیشتری با یک لوح گسترده‌تر از زبان اسپانیایی برسد , که در زمان پر هرج و مرج برای کسب‌وکار سرگرمی مطرح می‌شود . It's تنها به این معنا نیست که این سرویس در برابر سکوهای مشابه نظیر Tubi و Xumo رقابت می‌کند .

احتمالاً فقط در حدود چهار برنامه جریان در رژیم غذایی رسانه ای خود وجود دارد. (Comcast صاحب NBCUniversal ، شرکت مادر NBC News است.) رایان به نوبه خود می داند که شرکت scrappy خود نیاز به زیرک ماندن دارد. "من فکر می کنم این بازار رقابتی تر خواهد شد.".


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 1,157
  • بازدید کلی : 3,138