loading...
سئو هاب
سئوهاب بازدید : 94 دوشنبه 08 دی 1399 نظرات (0)
جمهوری خواهان مجلس برای مذاکرات مهاجرت بحرانی بدون هیچ توافقی آماده هستند

واشنگتن - پس از اینکه یک گروه کوچک از رهبران احزاب مختلف در کنفرانس حزب جمهوریخواه مجلس نمایندگان احزاب مختلف را برای رسیدن به توافق بر سر مساله مهاجرت در روز چهارشنبه به توافق رساندند، یک گروه کوچک متشکل از رهبران احزاب مختلف که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تعدادی از پیشنهادها مهاجرت را پس از فقدان جنبشی در مورد مساله مهاجرت به توافق برسانند، به توافق رسیدند: رئیس انجمن آزادی محافظه‌کار، و گروهی از رهبران میانه‌رو که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تعدادی از پیشنهادها مهاجرت را پس از فقدان جنبشی در مورد مساله مهاجرت به توافق برسانند، ۲۰۱۸۰۴: ۰۲: ما هنوز در وضعیتی نیستیم که در آن توافق وجود دارد. پس از اینکه the akers که در مذاکرات روز چهارشنبه دست داشتند گفتند که در حالی که هیچ معامله انجام‌نشده است، رهبری ممکن است برخی مفاهیم را به اعضای رده و پرونده پشت دره‌ای بسته روز پنج شنبه ارائه کند که براساس یک منبع آشنا با مذاکرات شامل یک مسیر برای شهروندی پس از ۱۰ سال می‌شود. به علاوه، با توجه به این منبع، میانه‌روها یک پایان فوری به تنوع در لاتاری و paring اعضای خانواده پیشنهاد کردند که واجد شرایط برای رسیدن به آمریکا از طریق برنامه ادغام خانواده با از بین بردن شایستگی کودکان بالغ هستند. پس از گذشت ۱۰ سال، بانک سهمیه شهروندی به DACA recipients.But conservatives داده خواهد شد که پیشنهاد را رد کرده‌اند: " من فکر می‌کنم که نگرانی بزرگ f

یا بیشتر محافظه کاران مسیر ویژه [به شهروندی] بوده اند. "Meadows گفت: امنیت مرزی نیز بخشی از هرگونه معامله خواهد بود و جدیدترین پیشنهاد ، طبق همان منبع آشنا با مذاکرات ، 20 میلیارد دلار خارج از بودجه تأمین می کند. روند دیوار مرزی. اگر اجزای DACA از بین بروند ، این پول قابل لغو است. مهاجرت سالها جمهوریخواهان را تقسیم کرده است. محافظه کاران مخالف تلاش هایی هستند که می توانند به عنوان عفو شناخته شوند در حالی که افراد معتدل ، که بسیاری از آنها تعداد فزاینده ای از مهاجران در ولسوالی های خود دارند ، بیشتر به قوانینی که به جمعیت غیرقانونی رسیدگی می کند ، بازتر شده اند. این مسئله باریک تر ، مربوط به گیرندگان DACA ، پس از آنکه رئیس جمهور دونالد ترامپ سال گذشته وضعیت قانونی خود را لغو کرد ، فوری ترین نبرد مهاجرت شد - تصمیمی که در دادگاه ها برگزار شده است. با نزدیک شدن به انتخابات میان دوره ای ، موضوع بیشتر شده است. به ویژه برای افراد معتدل که آسیب پذیرترین از دست دادن کرسی خود هستند ، بسیاری از آنها دوهزار جمهوریخواه هستند که از این تلاش حمایت کرده اند. رهبران جمهوری خواه ، که تمایلی به پرداختن به مهاجرت قبل از این کشور نداشتند. میان مدت ها ، سعی می کنند با کمک به واسطه سازش بین جناح های نامتناسب ، یک دادخواست تخلیه را متوقف کنند. اگر دادخواست تخلیه به جلو حرکت کند ، آراء کف را به چهار پیشنهاد مختلف مهاجرت از جمله لایحه مهاجرت محافظه کارانه پیشنهاد شده توسط رئیس کمیته قضایی باب گودلات ، R-Va. ، یک نسخه دو طرفه از قانون رویای و یک لایحه دو حزب برای محافظت از افراد تحت پوشش برنامه اقدام به تعویق افتادن برای ورود به کودکان (DAC)

نینگ ، 215 قانونگذار در مجلس - از جمله همه جز یک دموکرات - این طومار را امضا کرده بودند. اگر فقط سه عضو دیگر وارد سیستم شوند ، این دادخواست به آستانه مورد نیاز برای شروع روند رای گیری کف می رسد. دادخواستهای تخلیه فقط می توانند در دوشنبه دوم و چهارم ماه هنگام جلسه مجلس به زمین بیایند ، که باعث می شود 25 ژوئن سریعترین رای ممکن باشد. ماریو دیاز گفت: "میانه روها باید سه شنبه آینده این چند امضای اخیر را بدست آورند ، در غیر این صورت ، آنها باید حداقل تا ژوئیه صبر کنند."بالارت ، R-Fla. ، پس از دیدار با رهبری. سخنگوی پل رایان ، R-Wis. ، چهارشنبه یک یادداشت خوش بینانه به صدا درآمد."من از گفتگوهایی که انجام می دهیم احساس خوبی دارم. اعضای ما جدی و صمیمانه هستند و سعی در درک دیدگاه های یکدیگر دارند. ما در کنفرانس خود درباره این موضوع نظرات زیادی داریم. ". میدوز گفت: "من واقعاً معتقدم كه اینجا یك نقطه شیرین وجود دارد." كاخ سفید به نوبه خود مستقیماً در مذاكرات چهارشنبه درگیر نبود ، اما مقامات كیرستین نیلسن ، وزیر امنیت وینگ و میهن ، كمكهای فنی ارائه داده اند. رایان مهلت مصنوعی روز پنجشنبه را برای یافتن معامله مهاجرت پس از کارگروه آزادی در ماه گذشته ، در تلاش برای خنثی کردن تلاش دادخواست ، لایحه مزرعه را غرق کرد.


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 190
  • بازدید سال : 1,158
  • بازدید کلی : 3,139