loading...
سئو هاب
سئوهاب بازدید : 48 جمعه 05 دی 1399 نظرات (0)
راجر  اسمیت  ,  ستاره  77  سان ست  ,  در  سن  84  سالگی درگذشت  .

لس‌آنجلس - راجر اسمیت , بازیگر و بازیگر راجر اسمیت که به عنوان یک چشم شخصی " 77 " نوار غزه " را به ژانر کارآگاهی تلویزیونی آورده‌است , مرده‌است . او 84.Jack Gilardi بود که عامل بیوه Smith's , بازیگر آن ان - Margret است , گفت که این بازیگر پس از مبارزه با یک بیماری ترمینال در صبح روز یکشنبه در بیمارستان لس‌آنجلس فوت کرد . اسمیت در دهه 1950 هنگامی که جیمز Cagney او را تشخیص داد و برای فیلم او را توصیه کرد , با این بیماری عصبی مبارزه کرده بود . او از دو بیماری جدی جان سالم به در برد و بعد از " 77 " نوار " به عنوان مدیر ان ان - Margret , که همسر دوم او راجر اسمیت و همسرش آن - Margret در 30 مارس در نیویورک به نمایش در آمدند , شرکت کردند . راجر اسمیت در روز یکشنبه در سن 84.Evan , " اوان " / اوان " , " اوان " و " اوان " از سال 1958 تا 1963 جان سپرد . بر روی سری براق ABC . این مجموعه توسط نویسنده - نویسنده روی Edd , که " 77 , " ( Kookie and ) , " Surfside 6 " و " خیابان بوربون بیت " , که شامل " چشم هاوایی " , و حتی کلیشه‌ای " چشم هاوایی " بود , ایجاد شده بود . او به این دلیل انتخاب شد که " من شبیه یک کارآگاه به نظر می‌رسم " اما این نمایش جنبه پر زرق و برقش را نیز داشت . در دایره‌المعارف تلویزیون , موزه ارتباطات پخش گفت که

تاخیر در تشخیص " او پس از بازیافت دوباره به " نوار غروب آفتاب " پیوست و در نقش جف اسپنسر به عنوان " جف اسپنسر " ادامه داد. این نمایش فقط برای یک نفر دیگر درنگ کرد, در حالی که اسمیت نقش عنوان را در سریال nbc بر پایه " آقای رابرتس " داشت. از زمانی که او برای اولین بار شهرت یافت, با یک هنرپیشه جذاب استرالیایی, ویکتوریا شاو, که سه‌فرزند داشت ازدواج‌کرده بود. آن‌ها پس از ملاقات با شبکه عصبی مصنوعی, خواننده پویا, رقاص و بازیگر " خداحافظ ", " زنده باد لاس وگاس " و سایر فیلم‌ها از یکدیگر جدا شدند. آن‌ها در لاس وگاس با آرامش ازدواج کردند. اسمیت بعداً برای مدیریت " راجر اسمیت " (راجر اسمیت), از چپ به جا آمد. من تمام مردهایی را که نیاز دارم به یک پدر تبدیل کنم - یک دوست, یک دوست, یک عاشق, یک مدیر, یک بازرگان, پیدا کردم. " " برای من عالی است. بدون مرد قوی نمی‌توانستم زندگی کنم. " برای چند دهه اسمیت حرفه شبکه عصبی مصنوعی را با دقت بسیار هدایت کرد. زمانی که او در " دانش شهوانی " مایک مولن ظاهر شد, کلیشه‌های جنسیتی خود را در قالبی دراماتیک شکست. منتقدان از عملکرد او تمجید کردند و نامزد دریافت جایزه اسکار شد. او در حالی که در هتل " صحرا " در دریاچه تاهو حضور داشت, از یک داربست به زمین افتاد و دچار جراحات شدیدی شد. اسمیت در اواخر ژانویه به رید گفت: " او می‌تواند فردا کار را ترک کند و ما پول کافی برای ادامه زندگی خواهیم داشت. " اما وقتی زمانش برسه گیر می‌کنه.

د در یک عمل دیگر یا فیلم یا چیزی که آن را به تاخیر می‌اندازد. واقعیت این است که این دختر فقط عاشق کار است. مبتلا به میاستنی گراویس, یک اختلال که انتقال علایم عصبی به ماهیچه‌ها را مختل می‌کند باعث ضعف عضلانی شدید می‌شود. علی‌رغم این بیماری, اسمیت در طول زمان به کار خود ادامه داد. او در مصاحبه‌ای با مجله نیویورک گفت: " من این رویای بزرگ را دارم که وقتی شبکه عصبی مصنوعی از فیلم‌ها خارج می‌شود, او و من در یک نمایش برادوی با هم خواهیم بود. " " اما الان فکر می‌کنم که ازدواج با یک بازیگر موفق غیرممکن است و شغل خود را داشته باشد و کار ازدواج داشته باشد. اسمیت در نزدیکی لس‌آنجلس در نزدیکی لس‌آنجلس به دنیا آمد. زمانی که او متولد شد, والدینش او را در یک مدرسه حرفه‌ای در هالیوود ثبت‌نام کردند و در آنجا آواز خواندن و رقص آموخت. وقتی که خانواده او را ترک کردند, خانواده به او نزدیک شدند. او در باشگاه بازیگری دبیرستان و باشگاه فوتبال در طول نیم سال در ذخیره نیروی دریایی سرآمد بود و در هاوایی آواز می‌خواند. جنی که یک فیلم تهیه کرده بود, پیشنهاد کرد که اسمیت ممکن است برای یک شغل سینمایی تلاش کند. هنگامی که سرویس نیروی دریایی اسمیت به پایان رسید, قراردادی را با کمپانی " مرد هزار چهره " امضا کرد. اسمیت به عنوان یک مرد جوان بازی می‌کرد. اسمیت پس از آن در " عمه پیتی " نقش بازی کرد, پسر خواهر روزالیند راسل, پاتریک, به عنوان یک پرستار جوان و شبکه عصبی مصنوعی, هیچ کودکی در دهه ۹۰ نداشت.


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 1,171
  • بازدید کلی : 3,152