loading...
سئو هاب
سئوهاب بازدید : 46 جمعه 12 دی 1399 نظرات (0)
تصمیم  رئیس‌جمهور  بایدن  ,  چه  چیزی  را هدایت  خواهد  کرد ?

واشنگتن - جو بایدن نیازی به تعادل بلیط خود ندارد. او باید پیام خود را تقویت کند. وقتی بایدن اواخر این ماه انتخاب معاون ریاست جمهوری را اعلام کرد ، به رای دهندگان می گوید که فکر می کند دارای صفات - صلاحیت ، شخصیت و دلسوزی است - که به عقیده وی در رئیس جمهور دونالد ترامپ غایب است و لازم است آمریکا را بیاورد. از بحران های بهداشتی و اقتصادی همه گیر و بازگرداندن روابط امنیتی در سراسر جهان. "اولین توجه مهمترین توجه است ، بدیهی است: آیا این شخص می تواند کار را انجام دهد? "گفت: پتی سولیس دویل ، که در سال 2008 به عنوان معاون رئیس جمهور برای بایدن خدمت می کرد. "سپس شما سطل ملاحظات سیاسی خود را به دست آورده اید و سطل ملاحظات شخصی خود را به دست آورده اید." اما ، همانطور که ترامپ در حین همه گیری و درگیری بر سر اعتراضات برای عدالت نژادی ، کندی کشف کرده است ، صلاحیت اساسی در حال حاضر سیاست است. شخصیت و دلسوزی هستند. اگر بایدن انتخابی را انتخاب كند كه تصور می شود در حوزه انتخابیه خاص بر شخصی كه قادر به تقویت رویكرد خود به ریاست جمهوری است ، تردید می كند ، وی خطر دارد كه پیام خود را تضعیف كند. این یعنی ، او باید بتواند هر كدام از زنانی را كه انتخاب می كند ، ارتقا بخشد. به عنوان صالح ، از شخصیت قوی و دلسوز. در اقدامات مختلف ، این صفات در تمام زنانی که بایدن در نظر دارد وجود دارد ، و بخشی از دشواری برای او این است که نه تنها چگونگی تعادل آنها در آن همسران بالقوه در حال اجرا ، بلکه نحوه ترجمه آنها به رأی دهندگان را نیز مورد بررسی قرار دهد. انتخاب Biden VP: او به یک شریک در حال اجرا با اشتیاق فراوان نیاز دارد 31 ژوئیه 202002: 44 البته ، هیچ کس با انتخاب خام خود صحبت نخواهد کرد. یکی از منابع Bidenworld گفت: "می تواند بحث های واقعی در مورد موضوعات کلیدی داشته باشد و چه کسی صلاحیت خدمت به عنوان رئیس جمهور را داشته باشد ، همانطور که در مورد او و رئیس جمهور اوباما نیز وجود داشت."

کمیته ملی جمهوری خواهان و سوپر مارکت ها از همه سخت‌تر تلاش خواهند کرد تا رای دهندگان را متقاعد کنند که نه بایدن و نه همتای او قادر به درک شخصیت کشور نیستند و یا واقعاً یکی از دلایلی هستند که پیام او برای بایدن مهم است. اما کسان دیگری نیز وجود دارند که تا این حد خاص هستند - تا حدی که نامزدهای معاونت ریاست‌جمهوری به پیروزی در کشورهای خاص کمک کرده‌اند - و شواهد اندکی وجود دارد مبنی بر اینکه آن‌ها عامل مهمی در برقراری ارتباط هستند. یک پیشرو که لیبرال‌ها را در کلیولند مورد علاقه خود قرار می‌دهند, لیبرال‌ها را در فونیکس دوست دارند, و یک میانه‌رو که در اورلاندو, فلوریدا دوست دارد را دوست دارد. او در انتخابات مقدماتی به عنوان وارث " اوباما - بایدن " انتخاب شد و اغلب پیشنهاد می‌کرد که او به عنوان وارث " اوباما - بایدن " انتخاب شده‌است, در حالی که حقیقت این است که او در انتخابات مقدماتی به عنوان وارث " اوباما - بایدن " انتخاب شده‌است. مشاور امنیت ملی سابق سوزان رایس و کارن کارن باس, d -

اجرا - - - - - - - - وال Demings، D - Fla. آن‌ها به این نکته اشاره کردند که پیروزی اولیه بایدن به ویژه توسط رای دهندگان زن سیاه، که شور و شوق آن‌ها در حزب ژنرال election.Othe، بایدن مهم‌تر خواهد بود، مورد توجه قرار خواهد گرفت. به عنوان راهی برای جمع‌آوری پول بیشتر از اهدا کنندگان اصلی و انرژی بخشیدن به progressives سفید، و هنوز برخی ترجیح می‌دهند که فرماندار میشیگان گرچن whitmer برنده شود که رهبری آن در سال ۲۰۱۶ به عنوان یک قدرت بالقوه در the بالا دیده می‌شود اگر در کل، انتخاب نهایی او به طور قابل‌توجهی ائتلاف بایدن را توسعه می‌دهد. آنچه ممکن است قابل‌محاسبه باشد، درجه‌ای است که می توان آن را با پیغام اصلی بایدن برای ۹۰ روز بعد ارایه کرد - و سپس دارای یک اثر توازن بیشتری است." Solis دویل "گفت:" این همان کاری است که بایدن انجام داد و او مایل به دنبال کردن استراتژی در این مبارزه بود. اما وقتی نوبت به حکومت رسید، او یک مشارکت واقعی و یک کرسی در این برنامه داشت، و این چیزی است که من مطمئنم او به دنبال آن می‌گردد."


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 1,156
  • بازدید کلی : 3,137