loading...
سئو هاب
سئوهاب بازدید : 23 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)
متهم فیس بوک San Bernardino Shooter Fawning Rage قتل عام پنهان شده است

در ابتدا عکس‌ها, پسته‌ای فیس بوک, ویدئو, همه چیز خوب به نظر می‌رسید, بسیار خوب. حتی در این مورد هم صدق نمی‌کند. حداقل در صورتی که سدریک اندرسون تصویر it.Ande rson را به تصویر می‌کشد, نوشته شده بود که او و استاد پر جنب و جوش او, کارن اسمیت, معلم مدرسه است که برای هم در نظر گرفته شده‌است. این مدرک در نوشته‌های مکرر فیس بوک وی ظاهر شد: یک بوسه ازدواج ملایم, ویدیو زوج تازه ازدواج‌کرده در دوربین بر سر یک شام مجلل, و سپس در طی ماه‌عسل خود در طی ماه‌عسل خود در سدونا در طی ماه‌عسل خود با یکدیگر صحبت می‌کنند. او خود را " blessed " صدا زد. پس از تیراندازی وحشتناک در مدرسه ابتدایی پارک شمالی در سن برناردینو, کالیفرنیا - با داشتن اسمیت ۵۳ ساله و یکی از دانش آموزان ۸ ساله او, در وضعیت پایدار, بیشتر آنچه که در Anderson's فیس بوک و یک دانش‌آموز ۸ ساله کشته شد, به نظر درست می‌رسید, اما اسمیت از اندرسون وحشت داشت. او هرگز گزارشی از پلیس ارائه نکرد, اما مخفی شد و جزئیات مشکلات زناشویی آن‌ها را مخفی نگه داشت و گفت: " او سزاوار این است که مانند این بمیرد. پسر آدام اسمیت به سی ان ان ان بی سی گفت: " من شخصاً سزاوار بهتر بودن او بودم, من شخصاً صخره من, بهترین دوست من و دنیای خودم بود." سه هفته پس از ازدواج روز ۲۸ ژانویه آن‌ها, شوهر عاشق, دو روز کامل را توصیف کرد. این مراسم با بازدیدی از کلیسای saddleback در اورنج کانتی آغاز شد و در آنجا اندرسون, ۵۳ ساله, به طور معمول به شکل یک کشیش پروتستان, Rick Warren, اله‌ام بخش شد. با نیم‌تنه جین, پیراهن نارنجی درخشان و لبخند پهنی که ظاهراً به ظاهر آراسته بود,

در ویدیویی که به صفحه فیس بوک او ارسال شد, همسر تازه minted در فیلمی که به دنبال آن نوشته شده بود: " دیشب, در حالی که بعد از تماشای انتخاب همسر من (برای فیلم دخترانه) امروز صبح, در آغوش گرفته, به باران گوش می‌دادم ". صبحانه صرف شده‌است! من عاشق این خانم هستم. اندرسون که چندین فیلم از خود را در اطراف یک کارخانه که در آن به نظر می‌رسید کار می‌کند نوشت: " یک روز پیش از آن, کارن, یک روح پاک بود. " او هیچ گونه بدی نسبت به کسی ندارد. (من تعجب می‌کنم! من از خداوند برای چنین بانوی فوق‌العاده‌ای ستایش می‌کنم! " کارن اسمیت " و " سدریک Andersonvia FacebookThere " در طی دو ماه بعد از این تیراندازی, هیچ نشانه‌ای آشکاری از شکاف در فیس بوک شلوغ در رابطه با شکاف در این اتحادیه وجود ندارد. حداقل نه در Anderson's که اغلب وب سایت‌های ارتباط جمعی هستند. او همسرش را " سکسی " و " یک فرشته " صدا کرد و به نظر می‌رسید که در اوایل ماه فوریه که تازه از ماه‌عسل سدونا تازه شده‌است, به عنوان معلم سر و کار دارد. او اشاره کرد که حتی کار wife's به عنوان یک معلم, یک پاداش غیرمنتظره را فراهم می‌کند: " ما باید از موزه‌ها بازدید کنیم! " و من فقط موزه‌ها را دوست دارم! " اما Anderson's های وب سایت‌های ارتباط جمعی بدون اشاراتی وجود داشتند, حداقل در چند ویدئو, که به نظر می‌رسید تیرانداز در ۱۲ مارس به خشونت کشیده شده‌است, او یک ویدیو بیش از دو دقیقه در نیویورک پست کرده‌است که به یک زن مسن حمله می‌کند - مهاجم با ضربه‌ای به سر قربانی حمله خود را آغاز کرده‌است. این داستان با این عنوان مطرح شد: " آیا حالا می‌توانید صدای مرا بشنوید? " اندرسون این را بدون توضیح زیاد پیشنهاد کرد, فقط این: " Deranged? بله! " در روز ۲۰ فوریه, اظهار نظر از دیدگاه ظاهراً تهاجمی اندرسون را بیان کرد. فرد تیرانداز در مورد این که چگونه ۵۰۰ مایل را در یک روز رانندگی کرده و در نهایت به ۵۰ کالج برده بود نوشت که پسرش به دنبال بورسیه کالج دانشگاهی است. او گفت که او تقریباً به سه مربی حمله کرده‌است

او اضافه کرد : " من پسرم را به یک بورس تحصیلی می‌گیرم " و افزود : " پدر مثل یک شیر است . او تو را به خاطر خونش به کشتن خواهد داد ! و این : " یک مرد واقعی باید مایل به تسلیم شدن به پدرش باشد ! " در بیش از یک نفر دیگر از فیس بوک , اندرسون از جانب یک کشیش زن که به نظر می‌رسید از نزدیک پیروی می‌کند , اشاره کرد . در اواخر ماه فوریه , او علیه کسانی که پیشنهاد می‌کند در مسیر خود ایستاده باشد , حمله می‌کند . نوشتن با برچسب " دشمنان " شروع می‌شود و به افرادی که نامشان ذکر نشده " فریاد می‌زنند و شما را مسدود می‌کنند , به طور آشکار بر روی شما دروغ می‌گویند , با شما رقابت می‌کنند , با شما رقابت می‌کنند , و با شما رقابت می‌کنند " . مدرسه عکاسی : 8 ساله , معلم و Gunman KilledApril 11 , 201702 : 2009 پست به نقل از سخنان وزیر محبوب ادامه می‌دهد و می‌گوید : " این سال است که همه چیز تغییر خواهد کرد , و ادامه داد : " ( شما می‌توانید این کلمات را نادیده بگیرید و آن‌ها را به بانک ببرید ) , تا قبل از پایان سال , دشمنان شما عقب‌نشینی خواهند کرد . چرا ? writings 41 روز بعد , پلیس می‌گوید : " کتک زدن کسی که هرگز به او فرصت نمی‌دهد , سخت است " . اندرسون 41 روز بعد , به نقل از کودک تازه ازدواج‌کرده که فیسبوک را پر کرده بود , گفت : " کتک زدن کسی که هرگز به خواب نمی‌رود , دشوار است " . او


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 198
  • بازدید سال : 1,166
  • بازدید کلی : 3,147