loading...
سئو هاب
سئوهاب بازدید : 17 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
حساسیت نرم: درباره افتتاح دونالد ترامپ چه باید دانست

آیا نشانی Inaugural منتخب رئیس‌جمهور آیا یک ملت تقسیم‌شده را متحد می‌کند؟ در روز ۱۵ ژانویه، ۲۰۱۷۰۱: ۴۲ برای یک رئیس‌جمهور منتخب که به خاطر سبک عجیب و غریب او مشهور است، شروع به شکل دادن به کوتاه‌تر، کوچک‌تر، و کم‌تر پر زرق و برق برای مراسم افتتاحیه خواهد کرد، و بسیاری از ستارگان سینما و سینما در واشنگتن به فروش می‌رسند. به سختی می توان یک لباس بزرگ برای این مراسم تحلیف پیدا کرد." اما علی‌رغم ادعای رئیس‌جمهور اوباما، مدیر امنیت داخلی منطقه کلمبیا پیش‌بینی کرده‌است که ۸۰۰،۰۰۰ نفر تا حدود یک هفته قبل از این رویداد در InaugurationAs دونالد ترامپ شرکت خواهند کرد. بنا بر گزارش‌ها، هنرمندان بیشتری نسبت به کسانی که پذیرفته شده‌اند از اجرا خودداری کرده‌اند. چندین گزارش حاکی از آن است که فروشگاه‌های لباس واشنگتن هنوز به خوبی با ballgowns پر شده‌اند و ترامپ در حال برنامه‌ریزی برای کاهش طول مراسم افتتاحیه و تعداد of barrack، رئیس کمیته Inaugural ریاست‌جمهوری است، به خبرنگاران گفت: " آنچه ما انجام داده‌ایم به جای تلاش برای احاطه کردن آن با آنچه مردم در نظر می‌گیرند، what نرم این مکان است. بنابراین ما همه این ها را داریم، اما این آهنگ بسیار more از آن است که یک جشن سیرک داشته باشیم - مانند جشن تاج گذاری، و این روشی است که این رئیس‌جمهور منتخب برنده شده‌است." این چیزی است که ما در مورد این رویداد می‌دانیم به گونه‌ای که به دنبال پوشش کامل و اطلاعات در مورد چگونگی نظارت بر روی سیستم فرعی لجستیک پیکربندی مجدد است و در جایی که در قانون اساسی فقط موارد خاصی که در قانون اساسی به کار می‌رود، تاریخ و تیم است.

برای انتقال قدرت به رئیس‌جمهور جدید: ظهر در روز جمعه ماه ژانویه, که در یک استراحت غیر رسمی سقوط می‌کند, به سنت می‌رسد, اما سربازخانه به خبرنگاران گفت که " بیشتر [ترامپ] از سنت پیروی می‌کند, به خصوص در مراسم سوگند. همانطور که رسم است, ترامپ در شب پنجشنبه در خانه بلر حضور خواهد داشت, در مراسم عبادت سنتی در کلیسای سنت جان در نزدیکی کاخ سفید حضور خواهد داشت و قبل از اینکه ترامپ سوگند یاد کند, قهوه را با رئیس‌جمهور اوباما ترک کند, انتظار می‌رود که باقی روز مربا برای رئیس‌جمهور جدید ضرب شود. ترامپ پس از سخنرانی افتتاحیه انتظار می‌رود در مراسم ناهار سنتی که توسط رهبری کنگره در پایتخت برگزار می‌شود شرکت کند, قبل از این که به کاخ سفید در پنسیلوانیا برود. در اینجا ترامپ شروع به شکستن سنت می‌کند. طبق گفته برگزارکنندگان, انتظار می‌رود که رژه افتتاحیه او به طور قابل‌ملاحظه‌ای کوتاه‌تر از رژه روز گذشته باشد. به طور معمول, این رژه شامل نمایندگانی از هر کشور و شعبه نظامی, گروهی که ممکن است ساعت‌ها طول بکشد, می‌شود. در جایی که رئیس‌جمهور اوباما در مراسم افتتاحیه اولین مراسم افتتاحیه شرکت کرد, ترامپ تنها سه نفر خواهد داشت, و یکی از آن‌ها به مدیر ارتباطات کمیته افتتاحیه ریاست‌جمهوری متمرکز شده‌است.

به بریتبارت گفت که آن‌ها میزبان گلوله‌های کمتری هستند، زیرا " این رئیس‌جمهور - دونالد ج. ترامپ شروع به کار کردن می‌کند و مطمئن می‌شود که آمریکایی‌ها در خانه‌های خود ایمن هستند و در کار خود ایمن هستند." با این حال، مراسم تحلیف شروع نمی‌شود - یا پایان - با شکوه و شرایط اطراف ترامپ - در روز جمعه. در روز پنجشنبه مراسم جشنی در آرامگاه ملی آرلینگتون برگزار خواهد شد و در کنار تعدادی از گروه‌های محلی و ملی، گروه کر و گروه‌های رقص انتخاب خواهند شد که در کنار تعدادی از گروه‌های محلی و ملی، گروه کر و گروه‌های رقص انتخاب خواهند شد. ۲۳، ۲۰۱۶۰۸: ۳۴ خواننده Inaugural در حالی که شایعات پیرامون inaugurations اخیر در مورد اینکه چه کسی در حضور رئیس‌جمهور اوباما شرکت خواهد کرد در حالی که ریکی مارتین در مراسم افتتاحیه برای جرج دبلیو بوش شرکت می‌کرد، حضور داشتند. اولین مرحله برای ترامپ، این خبر در مورد اینکه چه کسی برنده نخواهد شد، بوده‌است. تعدادی از هنرمندان برجسته بیرون آمدند و گفتند که از آن‌ها خواسته شده‌است عمل کنند اما پیشنهاد، از جمله Moby و التون جان را رد کردند. برخی دیگر، مانند جنیفر Holliday، یک ستاره برادوی، پس از مواجهه با واکنش شدید حداقل یک سناتور منتخب جمهوری‌خواه به نام بروس Rauner - گفته‌اند که در مراسم افتتاحیه شرکت نخواهد کرد. و فهرستی از قانونگذاران دموکرات که قصد شرکت در مراسم تحلیف را ندارند، در ادامه حملات ترامپ به افسانه حقوق مدنی، جان لوییس، پس از اینکه لوییس گفت او ترامپ را به عنوان یک رئیس‌جمهور قانونی نمی‌بیند و از این رویداد صرف‌نظر خواهد کرد. در روز دوشنبه، حداقل ۲۵ قانون گذار دموکرات گفتند که آن‌ها تقریبا همه کسانی که اولین رئیس‌جمهور سابق و بانوی اول از جمله ترامپ هستند را تحریم می‌کنند.

مخالف rmer , هیلاری کلینتون - در این جلسه شرکت خواهد کرد . جورج اچ دبلیو بوش در تویی‌تر ماه گذشته اصرار داشت که او ترجیح می‌دهد " مردم " در مراسم افتتاحیه تعطیلات آخر هفته در پایتخت کشور شرکت کنند , همانطور که خدمات پارک ملی Mormon درخواست مجوز اعتراض از حدود 30 سازمان را دریافت کرده و تا کنون چند نفر را تایید کرده‌است . سناتور جمهوری‌خواه روی بلانت , رئیس کمیته مشترک کنگره در Inaugural , گفت : " به طور کلی , مقامات انتظار دارند تا 750 هزار تظاهرکننده را به اعتراض به the , همراه با times های تند تند و تند , تحت فشار قرار دهند . بنا بر گزارش


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 206
  • بازدید سال : 1,174
  • بازدید کلی : 3,155