loading...
سئو هاب
سئوهاب بازدید : 18 یکشنبه 30 آذر 1399 نظرات (0)
چه کسی  به دنبال  شما  از  طریق  گوشی هوشمند  شما  می‌آید  ?

You : 30 رابرت Siciliano , مدیر عامل of , بعد از به روز رسانی برنامه کاربردی خود برای گنجاندن قابلیت ردیابی یک مکان یاب ها , صرف‌نظر از اینکه آیا این برنامه کاربردی برای استفاده از این برنامه کاربردی است یا نه , از شما می‌خواهند که بتوانید به طور آنی به همه ویژگی‌های آن دسترسی داشته باشید . " Siciliano گفت : " به نظر می‌رسد که شما می‌توانید به طور آنی به همه ویژگی‌های آن دسترسی داشته باشید . زمانی که می‌خواهید از آن استفاده کنید , قبل از اینکه برنامه موثر شود , ممکن است یک تاخیر وجود داشته باشد . It's در آن بازه زمانی ممکن است app را ببندید , آن را لغو کنید و از آن استفاده نکنید " این شرکت می‌گوید این کار تا پنج دقیقه پس از سواری آزاد است . این شرکت می‌گوید که این کار " وانت , drop , خدمات مشتریان و ایمنی را بهبود خواهد بخشید " اما همه از این ایده هیجان‌زده نیستند . یک وبلاگ در وبلاگ " بنیاد الکترونیک الکترونیک "

ansport. به خود اجازه می‌دهد که "همیشه" به محل دسترسی داشته باشد. هیچ طاس ندارد. سلام، @ lyft! # حریم خصوصی # Milennials - Fantaskis HJ (@ hjfantaskis)۸ دسامبر ۲۰۱۶ باید کنترل کاربر را به حریم خصوصی https://t.co/bKARxRmlu۳- EFF (@ EFF)۷ دسامبر ۲۰۱۶ بازگرداند، پس چه کسی به دنبال شما است؟ Siciliano گفت: " تقریبا همه app عاشق این هستند که هر حرکت شما را دنبال کنند، حتی اگر از آن استفاده نکنید، آن‌ها محل شما را ردیابی خواهند کرد و هر روز اطلاعات بیشتری درباره شما خواهند داشت. شما می‌توانید هر برنامه را انتخاب کنید و "اجازه" و "مکان" را انتخاب کنید. از آنجا می‌توانید هر برنامه را انتخاب کنید و به "اجازه" بروید و "سرویس‌های مکان یاب" را انتخاب کنید. به این ترتیب می‌توانید هر برنامه‌ای را انتخاب کنید.


منبع
سئوهاب بازدید : 19 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)
دانشمندان تاتار چند ساله تاتار را بر روی دندان‌ها کشف می‌کنند

حتی cavemen مجبور به مقابله با آلودگی شده بودند. محققان شواهدی از زغال را در tartar ۴۰۰ ساله پیدا کردند که نشان از آن بود که مردم دوران پارینه‌سنگی سیگار می‌کشیدند در حالی که کبابی کردن گوشت، در غار Qesem نزدیک تل‌آویو، اسرائیل کشف شد. according در بیانیه‌ای گفت: "افرادی که در early زندگی می‌کنند نه تنها از مزایای آتش‌سوزی ناشی از آتش لذت می‌برند، بلکه باید راهی برای کنترل آتش پیدا کنند". تحقیقات مشابهی بر روی دندان انسان‌های غار نشین از ۴۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ سال پیش در غار آل Sidron در اسپانیا انجام شد.


منبع
سئوهاب بازدید : 17 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)
فرود ژیرو - پیاده در پارلمان سوالاتی درباره امنیت مطرح می‌کند

این شیرین‌کاری عجیب توسط مردی که موفق به هدایت یک هواپیمای کوچک بر روی چمن کاپیتول آمریکا شده بود، سوالات بیشتری درباره امنیت در تاسیسات مهم مرد government.The فدرال مطرح کرد که یک حامل ۶۱ ساله فلوریدا به نام داگ هیوز، می‌خواست در سیاست به پول اعتراض کند. او از کنار ارتش آمریکا، پلیس کاپیتول و سرویس مخفی که در ۲۰۱۳.He با او مصاحبه کرده بود، تنها بعد از هواپیما دستگیر شد - یک contraption که زمانی به عنوان "دوچرخه پرنده" شناخته می‌شد، در روز چهارشنبه بر روی چمن محوطه چمن غربی کوبید. برنامه او این بود که نامه را به هریک از ۵۳۵ عضو کنگره کنگره ارسال کند. او قرار است اولین حضورش را در ساعت ۱: ۳۰ بعد از ظهر به وقت شرقی: gyrocopter، @ DHSgov Secy انجام دهد. Jeh جانسون به من می‌گوید: "این فرد ظاهرا تحت رادار پرواز کرده بود" - پیتر الکساندر (@ PeterAlexander)۱۶ آوریل ۲۰۱۵. @ DHSgov Secy Jeh جانسون اولین reax را به وحشت امنیتی دیروز به من می‌گوید: " چه چیزی gyrocopter است؟ جیم Alexander یکی از مقامات سابق اداره الکل، تنباکو و سلاح گرم و یک تحلیلگر اجرای قانون بی سی ان بی سی گفت: " فرماندهان باید دوباره بازی کنند و درباره راه‌های ممکن برای حمله به مناطق حفاظت‌شده خود تجدید نظر کنند. درست هفته گذشته، مردی که خود را در خارج از Capitol.Hugh به ضرب گلوله کشته بود به دوستان و نشریه خلیج تامپا در مورد برنامه‌های خود گفته بود و او در مورد آن در یک وب سایت در پست خود در سپتامبر ۲۰۱۳ نوشت. سرویس مخفی اعلام کرد که یک ماه پیش در خانه‌اش در یک وب سایت نوشته بود: " پرواز من یک راز نیست. قبل از اینکه من بروم، ایمیلی به info@barackobama.com فرستادم. این نامه در نظر دارد نگهبانان کنگره را قانع کند که من یک تهدید نیستم و این عکس برداری از من باعث سردرد بزرگتری خواهد شد.

اجازه بده این نامه‌ها را به کنگره برسانم. سخنگوی سرویس مخفی برایان لیری آن را تکذیب کرد. لیری در ایمیلی به اخبار nbc نوشت: " در حدود ساعت هفت و نیم بعد از ظهر, یک خبرنگار از خلیج تامپا به دفتر مرکزی خدمات سری زنگ زد تا بپرسد آیا آژانس اطلاع دارد که آیا آژانس خبری از یک مجوز به نام داگ هیوز مبنی بر پرواز و فرود بر روی زمین کاپیتول از طریق یک ژیرو دارد. " " سرویس مخفی از هیچ درخواستی نبود و تماس‌گیرنده به پلیس کاپیتول ارجاع داده شد. در هیچ زمانی, سرویس مخفی اعلام کرد که موضوع در فرآیند پرواز این هواپیما در منطقه … بوده‌است. هیوز برای سردرگمی گردشگران بنای یادبود واشنگتن را گرد کرد, سپس بر فراز مرکز خرید ملی پرواز کرد و قبل از فرود بر روی قوانین امنیتی که کنگره را تحت پوشش قرار می‌داد بدون اجازه پرواز هواپیماهای خصوصی را ممنوع کرد. اداره هوانوردی فدرال گفت که خلبان با کنترل ترافیک هوایی در تماس نبوده و اجازه ورود به فضای هوایی محدود را ندارد. " مایکل مایکل " از تگزاس, رئیس کمیته امنیت داخلی خانه, گفت که مقامات اگر بیشتر به ساختمان کنگره نزدیک شده بودند, آماده شلیک آزمایشی بودند. اگر به بالکن سخنران نزدیک‌تر شود, آن‌ها تفنگ‌های بلند دارند تا آن را پایین آورند, اما این کار را نکرد. مقامات رسمی نظامی به اخبار nbc گفتند که این سیستم‌ها ممکن است بتوانند همان زمان را شناسایی کنند. مقامات دفاعی و نظامی گفتند که این سیستم می‌توانست هر چیزی باشد - حتی " یک گله غاز ". یک مقام ارشد نظامی به nb گفت

سی ای نیوز که حتی جت‌های جنگنده هم اکنون در حال حاضر در هوا هستند، در برابر چنین هدفی کوچک و کم پرواز موثر واقع شده‌اند. ارین McClam با جیم Miklaszewski


منبع
سئوهاب بازدید : 17 جمعه 28 آذر 1399 نظرات (0)
تبلیغ بوم Subscriptions در سراسر جهان، افزایش ۲۰ درصد سهام

نتفلیکس جدید بیش از ۵۰ درصد از مشترکین خود را در ربع سوم به عنوان نمایش‌های اصلی اضافه کرد، مانند "چیزهای عجیب‌تر" بینندگان بین‌المللی جدید را جذب کرد و با وجود افزایش قیمت سهام خود را ۲۰ درصد در اواخر trade.Kier sey Clemons و ژاکلین Toboni در سری نت فلیکس آسان نگه داشت. عملکرد company's Hahn / NetflixThe company's نشان‌دهنده یک تغییر از بخش قبلی رشد subscription مایوس‌کننده بود. to lix، تحلیلگر اوراق بهادار close، گفت: "به نظر می‌رسد که نت فلیکس در مقابل market میلیون مشترک بین‌المللی در سه‌ماهه سوم، بیش از ۹۹.۸۰.Netf میلیون مشترک در سطح سوم، به heavily دلار افزوده، و تا زمانی که نت فلیکس در آن واحد عرضه شود، سرمایه گذاران سهام خود را افزایش خواهند داد". با این حال، Pachter گفت که او فکر می‌کند که هزینه ادامه برنامه‌های جدید توسعه برنامه‌ها را تضعیف خواهد کرد تا سود مواد در ۲۰۱۷.Netf lix به بیش از ۱۳۰ بازار در سراسر جهان، از جمله بیشتر کشورهای عمده به جز چین، گسترش یابد. در روز دوشنبه اعلام شد که قصد دارد تا در کوتاه‌مدت خدماتی را در چین راه‌اندازی کند و به جای آن اجازه دهد که برنامه‌های خود را در چین راه‌اندازی کند. این شرکت هنوز امیدوار است که در نهایت خدمات خود را در چین راه‌اندازی کند و برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌های تلویزیونی مجاز خود را بسازد. این شرکت گفت: " هزینه محتوی تا ۶ میلیارد دلار در سال آینده افزایش خواهد یافت و ۱ میلیارد دلار از سال ۲۰۱۶ افزایش خواهد یافت.

رید هاستینگز گفت که در webcast.Netflix با رشد بازار در ایالات متحده با کندی در رشد اشتراک روبرو شده است و افزایش قیمت برنامه ریزی شده ایالات متحده نگرانی هایی را ایجاد می کند که به اهداف خود نرسد. این شرکت همچنین با امثال Hulu و Amazon.com Inc. روبرو است. اما این شرکت که سایر نمایش های اصلی محبوب آن شامل "نارنجی سیاه جدید"و "خانه کارت ها" است ، گفت که انتظار دارد 1.45 میلیون مشترک را در ایالات متحده اضافه کند. ایالات متحده در سه ماهه فعلی. براساس گفته شرکت تحقیقاتی FactSet StreetAccount ، تحلیلگران به طور متوسط انتظار 1.27 میلیون مورد اضافی را داشتند.".


منبع
سئوهاب بازدید : 17 جمعه 28 آذر 1399 نظرات (0)
وب  سایت

خریدارانی که سعی در پیمایش وب سایت میسی دارند بعد از ظهر جمعه به یک بلوک جاده برخورد کردند ، زیرا سرریز ترافیک باعث ایجاد "مربا خرید موقت" شد.Macys #worstshoppingexperienceever این موقتی نیست! . من قصد دارم معاملات آنلاین را از دست بدهم. pic.twitter.com / WY7wXFfMVG- Ginna Raming (GinnaEdina) 25 نوامبر 2016 پیامی ظاهر شد که به خریداران می گفت که باید تقریباً 10 ثانیه صبر کنند ، سپس مرورگر خود را تازه کنند تا وارد سایت شوند. با این حال ، پس از بارگیری مجدد صفحه ، جلوه دیگری مانع از اضافه شدن برخی از مشتریان به سبد خرید خود شد. موضوعات مربوط به آنچه که یکی از بزرگترین روزهای سال برای فروش آنلاین است ، مطرح شد. طبق گفته Adobe Digital Insights ، درآمد دیجیتال در روز جمعه سیاه 11.3 درصد افزایش می یابد و به 3.05 میلیارد دلار می رسد. این گل جدیدترین در یک سری از موضوعات مربوط به وب سایت های خرده فروشان آجر و ملات است. سال گذشته ، Target دچار کندی شدید شد که مانع از خرید خریداران در سال گذشته شد ، Best Buy دارای مشکلاتی بود. ChannelAdvisor پیش از این گفته بود که خرده فروشان هر ساعت که سایت هایشان پایین می آید حدود 4 درصد از فروش روزانه را از دست می دهند. "در حال حاضر حجم بالایی را در سایت ما تجربه می کنیم که باعث کاهش سرعت ترافیک شده است."سخنگوی میسی به CNBC گفت. سخنگوی خاطرنشان كرد: "ما هنوز حجم بالایی از سفارشات آنلاین را در دست می گیریم و به سرعت در تلاش هستیم تا مسئله تأخیر را كه امیدواریم به زودی برطرف شود ، كاهش دهیم." سخنگوی این شركت جمعه سیاه از نیمه شب روز شنبه در دسترس است. پنج شنبه ، میسی گزارش داد شروع جدی به آخر هفته جمعه سیاه ، با 16000 نفر عجله در پرچمداران میدان هرالد نیویورک در باز در 5 pm.Catch. صفحه ویلیامز-سونوما ، بیش از 25 ثانیه است.


منبع
سئوهاب بازدید : 14 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)
اپل برخی از دوربین‌های iPhone ۶ Plus را بر روی عکس‌های Blurry تعویض می‌کند.

اپل گفت که به خاطر معیوب بودن دوربین‌هایی که عکس‌های مات را می‌گیرند، تعداد محدودی دوربین‌های موبایل ۶ Plus را جایگزین می‌کند. اپل در وب سایت خود گفت که اغلب این تلفن‌ها در یک دوره ۴ ماهه بین سپتامبر ۲۰۱۴ و ژانویه ۲۰۱۵ فروخته می‌شدند. آیا گوشی هوشمند شما رابطه شما با کودکان را خراب می‌کند؟ ششم اوت، ۲۰۱۵۰۴: ۱۲ شرکت که سهام آن‌ها قرار است در اوایل سال جاری در پایین‌ترین سطح خود افتتاح شود، گفت که یک جز کوچک در دوربین affected ۶ Plus همچنین ممکن است شکست بخورد. بیشتر بخوانید: دوربین iPhone به اندازه کافی خوب نیست؟ Snap on OneApple ۲۰ ساله گفت که اگر عکس‌های مات را بگیرد و در محدوده شماره سریال ویژه قرار بگیرد، دوربین موبایل را از شارژ آزاد خواهد کرد. شماره‌های سریال واجد شرایط را می توان در ection website.Corr اپل کنترل کرد: این داستان تی‌تر اول و اولین پاراگراف را تصحیح می‌کند به جای "بیاد آوردن"، این داستان زودتر تصحیح شد تا بگوید که دوربین جایگزین خواهد شد، نه گوشی.


منبع
سئوهاب بازدید : 18 چهارشنبه 26 آذر 1399 نظرات (0)
تایید FDA برای درمان سرطان ریه برای سرطان ریه

مقامات فدرال روز جمعه یک داروی جدید را برای درمان آخرین درمان کشنده‌ترین سرطان‌ها منتشر کردند. در حال حاضر برای ملانوما مورد تایید قرار گرفته و تصویب جدید روشی برای بیمه گران جهت پرداخت آن برای درمان سرطان ریه می‌باشد. این آزمون به دکترها می‌گوید اگر بیماران جهش ژنتیکی در مورد اهداف دارویی داشته باشند. دکتر اف. تایید امروز به پزشکان توانایی هدف قرار دادن بیمارانی خاص را می‌دهد که احتمالاً از این دارو منتفع می‌شوند. " تایید این دارو و تست برای شناسایی بیمارانی که بیش‌ترین احتمال را دارند, پتانسیل تبدیل شیوه درمان سرطان ریه را دارد. این روش برای مبارزه با تومورها مناسب است که یک عمل اشتباه در یک مسیر شناخته‌شده به نام بیماری پارکینسون است. fda گفت: " این مسیر با مسدود کردن این مسیر ممکن است به سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با سلول‌های سرطانی کمک کند. " مواد مخدر مشابهی نیز در اوایل سال جاری مورد تایید قرار گرفت. آن‌ها " آنتی‌بادی‌های تک‌تبار سیستم ایمنی مهندسی شده در آزمایشگاه هستند که به حمله بدن و کشتن تومورها کمک می‌کنند. هر دو انتظار می‌رود هر دو حدود یک ماه در ماه هزینه داشته باشند. این دارو و تست برای شناسایی بیمارانی که بیش‌ترین احتمال را دارند, پتانسیل تغییر روش درمان سرطان ریه را دارند. " برای افرادی که با این بیماری مرگبار می‌جنگند, این رویکرد امید واقعی پاسخ‌های طولانی‌مدت را در حین اجتناب از مسمومیت با شیمی‌درمانی معمول فراهم می‌کند. حدود یک چهارم بیماران مبتلا به سرطان ریه در گروه بیمار مبتلا به بیماری پارکینسون دچار نقص بودند. مواد و روش‌ها: این مطالعه از نوع کارآزمایی بالینی است.

cts به مدت نه سال دوام آورد، اثر بزرگی در بیمارانی است که تومور آن‌ها بعد از دوره شیمی‌درمانی به آنجا بازگشته است. عوارض جانبی به اندازه شیمی‌درمانی جدی نبودند و شامل خستگی، کوتاهی نفس و از دست دادن دارو و دارو و تایید این دارو بودند. طبق گزارش Institute.Earl National ier در این هفته، سازمان غذا و داروی آمریکا ترکیبی از killer و دیگر مرگ‌های مشکوک مورد انتظار امسال در آمریکا را تایید کرده‌است. طبق گزارش Cancer National ier این هفته، سازمان غذا و دارو با ترکیبی از Opdivo و دیگر داروهای سرطان ضد هدف که Yervoy برای درمان سرطان پوست به نام Yervoy است، موافقت کرد. این دو می‌توانند ۲۵۰ هزار دلار در سال هزینه داشته باشند.


منبع
سئوهاب بازدید : 14 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)
درگیری در اوکراین شرقی پس از رد آتش‌بس

KIEV - نیروهای دولتی و جدایی طلبان طرفدار روسیه روز پنج شنبه پس از آنکه شورشیان درخواست کردند سلاح‌های خود را با طرح صلحی که از اوائل ماه جاری تحت کنترل دولت بود رد کردند، در نبرد شدید در شرق اوکراین گرفتار شدند. سخنگوی نیروهای دولتی Vladyslav Seleznyov.Sign برای شکستن هشدار خبری از اخبار NBC گفت: "ما امنیت آن‌ها را تضمین می‌کنیم … آن‌ها امتناع کردند" و اکنون ما سعی داریم the را محدود کنیم. آن‌ها در حال تلاش برای درهم شکستن هستند، " Seleznyov said.No details، که به عنوان رئیس‌جمهور در روز ۷ ژوئن منصوب شد، طرح صلحی را برای پایان دادن به شورش جدایی طلبان از جمله پیشنهاد آتش‌بس یک جانبه از سوی نیروهای دولتی و عفو جدایی طلبان تا زمانی که سلاح‌هایشان را زمین گذاشته بودند، در اختیار دارد. یک جدایی‌طلب حامی روس در یک ایست بازرسی در نزدیکی یک کامیون سوخته در خارج از Luhansk در Wednesday.SHAM IL - ReutersPoroshenko قرار داشت تا مقامات منطقه‌ای از مناطق Donetsk و Luhansk شرق اوکراین را ملاقات کند تا توضیح دهد که شورش‌های خیابانی در شرق اوکراین در اوایل آوریل پس از اعتراض‌های خیابانی ویکتور Yanukovich رهبری مسکو و روسیه به نوبه خود شبه‌جزیره کریمه را ضمیمه کرد. شورشیان شرقی درخواست اتحاد با Russia.Kiev کرده‌اند که روسیه را متهم به برانگیختن ناآرامی در شرق و اجازه دادن به مبارزان داوطلب از روسیه برای عبور از اوکراین برای حمایت از شورشیان کرده‌است. وزارت دفاع در روز چهارشنبه اعلام کرد که این مساله توسط خشونت Moscow.The رد شده‌است و جان ۱۴۷ سرباز اوکراینی را گرفته‌است و اکنون ۲۶۷ نفر را زخمی کرده‌است. اما بسیاری از نیروهای شبه‌نظامی جدایی طلبان، غیر نظامیان و اعضای دیگر نهاده‌ای نظامی از جمله گوی ملی

نیروهای ard نیز در 14 ژوئن هنگامی که جدایی طلبان یک هلیکوپتر نظامی را در منطقه Luhansk از دست دادند , به تدریج کنترل خود را از دست دادند و به تدریج کنترل خود را در هواپیمای rebel tary در UkraineJune


منبع
سئوهاب بازدید : 20 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)
5  خواندن  سرعت  :  استارباکس  به  کارکنان  کالج  رایگان  آموزش  می‌دهد .

1. استارباکس به کارمندان کالج رایگان EducationStarbucks پیشنهاد می‌دهد که آموزش رایگان کالج را به هزاران نفر از کارگران خود ارایه دهد . این غول قهوه با دانشگاه ایالتی آریزونا هم‌کاری کرده‌است تا به هر یک از 135,000 که حداقل 20 ساعت در هفته کار می‌کنند و الزامات پذیرش ASU برای کلاس‌ها را برآورده کند . این شرکت شهریه کامل خود را با حداقل دو سال اعتبار دانشگاهی پرداخت خواهد کرد . برای آن‌هایی که اعتبارات کمتری دارند , این هزینه بخشی از هزینه را پرداخت خواهد کرد . و استارباکس نیازمند این کارکنان نیست که با شرکت بمانند - - اساسا به کارگران اجازه می‌دهد تا آنچه می‌خواهند را بررسی کنند و سپس به دنبال شغل بهتر بگردند . رئیس استارباکس , هاوارد دی . شولتز به نیویورک‌تایمز گفت : " حتی اگر اینطور باشد , تجربه آن‌ها " به برند ما , شهرت ما و کسب‌وکار ما تبدیل خواهد شد ." مالیا ( مالیا ) روی مجموعه فیلم بری بری کار می‌کند ? آیا هالیوود می‌تواند در آینده مالیا واقع شود ? بنا بر گزارش‌ها , قدیمی‌ترین دختر رئیس‌جمهور و بانوی اول در لس‌آنجلس به عنوان دستیار تولید برای یک روز در مجموعه داستان‌های علمی‌تخیلی " Extant بری " کار می‌کردند . بنا بر گزارش‌ها , این سریال 15 ساله به " alignments خرید کامپیوتری " کمک کرده و این کار را انجام داد . هیچ یک از سخنگویان بانوی اول یا CBS , استودیوی تلویزیونی تولید این سریال , در مورد مالیا مبنی بر راه‌اندازی خبرنامه ها از برایان ویلیامز و تیم اخبار Nightly در مورد مالیا اظهار نظری نکرده است . 3 . طرفداران تیم Giants : Giants Fan باعث می‌شود که خاطره روز پدر کاملا سرد شود : در دور سوم مسابقات Giants - راکی در روز یکشنبه , Rockies shortstop تروی Tulowitzki به یک خانه دو رانی رسیدند که یک پنکه حمل می‌کرد .

مدیر عامل ماشین مسابقه در بیانیه‌ای به نمایندگی از خانواده شوماخر گفت که او به توان‌بخشی خود ادامه می‌دهد. این کودک ۴۵ ساله پس از رنج شدید در طی یک حادثه اسکی در ماه دسامبر در کوه‌های آلپ فرانسه در حال اغما به سر می‌برد. این قهرمان هفت بار از خانواده، دوستان و طرفداران تعداد زیادی خواسته شده‌است. لوکاس Podolski، از تیم ملی فوتبال آلمان، به تازگی به خبرنگاران گفت: " او [ شوماخر ] به اندازه همه ما دیوانه فوتبال است. ما آرزو داریم که خانواده‌اش قدرت زیادی داشته باشند. اگر ما عنوان را ببریم، آن چیزی خواهد بود که او را خوشحال می‌کند." پس از اینکه حادثه کاری او را به بیمارستان فرستاد، Raises دلار برای کمک به افراد مجروح ChefA، کنتاکی، صاحب رستوران دست بزرگی از جامعه خود دریافت می‌کند. اوایل این ماه "Sav" " ظرف ۲۰ گالنی سس بادام‌زمینی را در رستوران خود حمل می‌کرد که لیز خورد و افتاد و مایع مذاب را روی خود ریخت. Sav در بیش از ۵۰ درصد بدنش دچار سوختگی‌های درجه دو شده بود. از کار کردن و انباشته شدن صورتحساب های پزشکی، دوستان Savane یک کمک مالی آنلاین برای کمک به حفظ رستوران خود، کبابی کردن رستوران Sav وست African، در حالی که او بهبود پیدا می‌کند، را آغاز کردند. تاکنون آن‌ها بیش از ۶۰،۰۰۰ دلار را جمع‌آوری کرده‌اند. دوست چاک Creacy گفت: " Sav بهترین آدم دنیا است. شما می‌خواهید به او کمک کنید چون واقعا سخت کار می‌کند - او هفت روز در هفته کار می‌کند … همه او را دوست دارند."


منبع
سئوهاب بازدید : 16 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)
بیشتر از می سی سی پی: چه چیزی را در شب ابتدایی تماشا کنید

بیش از می‌سی‌سی‌پی : رقابت‌های دیگری که در روز سه‌شنبه در جریان رواناب جمهوری خواهان مجلس سنا در می‌سی‌سی‌پی انجام شد , همه توجه‌ات را به خود جلب کرده‌است - - و به این ترتیب deservedly است . آیا یکی دیگر از حزب جمهوری‌خواه جمهوری‌خواه ( سناتور تد کوچران ) به شکست خود ادامه خواهد داد ? آیا یک پیروزی توسط یک رقیب Tea Party ( کریس مک دنیل ) به دموکرات‌ها اجازه می‌دهد که در پاییز باز شود ? و حامیان مک دانیل که داوطلب شده‌اند تا " مراقبان نظرسنجی " باشند , در صورتی که شروع به زیر سوال بردن اهداف آمریکایی‌های آفریقایی شرکت‌کننده در رواناب ها کنند , یک خط خوب در می‌سی‌سی‌پی ( همه مکان‌ها ) راه بروند ? اما این مسابقه دیگر را از دست نده . در واقع , امروز آخرین روز بزرگ و چند ایالتی تا آگوست است . در اوکلاهاما , جیمز Lankford , نماینده مجلس ایالتی , T.W. شانون ( که آمریکایی آفریقایی است ) و دیگران در یک جلسه مقدماتی حزب جمهوریخواه رقابت می‌کنند تا کرسی‌های سنا را که توسط سناتور تام کوبرن , سناتور تام کوبرن , تخلیه‌شده , پر کنند . نظرسنجی اخیر نشان داد که Lankford در 43 درصد و شانون در میان رای دهندگان احتمالی جمهوری‌خواه 35 درصد است . ( توجه : اگر هیچ‌کس 50 درصد را از بین نمی‌برد , دو صعود برتر به یک دور دوم در 26 ماه اوت - - بله یک دور دوم دو ماهه ! در نیویورک , جهان سیاسی به دنبال این است که ببیند عضو یک عضو کنگره بزرگ دیگر ( این بار , چارلی Rangel ) رقیب خود را در برابر یک رقیب از دست می‌دهد ( Adriano Espaillat ) . در کلرادو , کسی که نامزد جمهوری‌خواه خواهد شد , جان Hickenlooper را در ماه نوامبر انتخاب خواهد کرد - - تام Tancredo , 2006 gubernatorial , باب Beauprez , و دبیر امور خارجه اسکات Gessler . ( به این ترتیب , Hickenlooper در ماه گذشته ژیمناستیک شفاهی را در مورد اسلحه انجام داده‌است که شاید نشان دهد او نسبت به مردم

رقابت برسرراهدوردومانتخاباتمجلس سنایجمهوریخواهدرمی‌سی‌سی‌پی,ارزششراداردکه اشارهکنیمکه کوچراناو رابرایجمع‌آوری سرمایهوهزینهجذبکرده‌است.حتینزدیکهمنیست.دراینجاآمارناتالیCucchiaraازسی ان انآمده‌است:در4ژوئنکوچران407,574دلارپولنقددردستداشت,در حالیکه مک دنیل60,157دلارداشت.از4تا23ژوئن,کوچرانتقریبا1.25میلیوندلاردر مقابلخودپرداختکرد.181,000دلاربرایمک دنیلبنابرایناگرکوچراندر واقعبازندهشود,بهخاطرپولنخواهدبود.کمپینمکدنیلتقریبا" ENTIRELYbankrolled "بوده‌است.درحالحاضر,اکثرآمریکایی‌هامی‌گویندکهازقطبشسیاسیوبدکاریواشنگتنتغذیهمی‌کنند.پسچگونهآن راتغییرمی‌دهید?خوب,مردمدرمرکزسیاستBipartisanگزارشیازاصلاحاتتوصیه‌شدهرا منتشرکرده‌اند--زمانیکهنوبتبه انتخابات,فعالیتکنگرهوخدماتعمومیمی‌رسد-کهباعثایجادحسبسیارزیادیمی‌شود.وقبل ازاینکهچشمخودرا چرخدهیدوادعا کنیدکه اینتنهایکفکرفکردیگراست-suckerکهبههیچ جانمی‌رسد,آنتوسطترنتلاتوتامDaschleقرارمی‌گیرد,دونفرکهبهطور نسبتاسختیشخصیت‌هایسیاسیرا درسمتراستخودشارژمی‌کنند.چندتن ازایده‌هایآن‌هابرایرفعاینآشفتگیبایدsupportStatesدوحزبیداشتهباشندکهبایدازانجمن‌های حزبیlowدورشوندوکشورconventionsTheبایدیکروزملیرادرماه ژوئنبرایتماممشارکت‌هایسیاسیprimariesAllکنگره(حتیآن‌هاییکهخارجاز گروه‌هاهستند )داشتهباشد(حتیآن‌هاییکهخارجاز گروه‌هاهستند )بایدdisclosedCongressپنجروزداشتهباشند(تصورشرابکنید! )رئیس‌جمهوربایدجلساتمنظمماهانهرا بارهبرانکنگرهبرگزار کند(اینشگفت‌انگیزاستکهبایدنوشتهشود)کمیته‌هایکنفرانسبایدبهیکسالکاملخدمتبهجوامعخودویاnation.Reasonableوdoableکمککنندواشارهکردکهدوصندلیازدوصندلی"Center"-ولات--به ندرتدرزمان‌هایkumbayaدرواشنگتنخدمت می‌کنند.در زمانtenuresدرسنا,یکماهیدر دولتوجودداشت.

utdown، استیضاح علیه رئیس‌جمهور در سال ۲۰۰۰، بازشماری آرا را آغاز کرد. با این حال، واشنگتن امروز به نظر بسیار ضعیف می‌آید تا در طول این زمان‌ها. همچنین، همه توصیه‌های آن‌ها (مانند ایجاد یک روز ملی برای افزایش مشارکت، یک سخنرانی پنج‌روزه در کنگره (کپیتول هیل) زیاد نیست. آن‌ها بسیار منطقی و قابل‌انجام هستند و می‌توان با جان KerryMeanwhile مصاحبه کرد." آندره میشل "از سی ان ان" جان کری " (John Kerry)، وزیر امور خارجه آمریکا که برای دومین روز دیپلماسی به عراق باز می‌گردد، مصاحبه کرده‌است. برخی از نکات برجسته: میشل: شما به عنوان بخشی از ماموریت خود برای نگه داشتن عراق به اینجا آمده‌اید، با این حال (رهبر کرد بارزانی می‌گوید که یک واقعیت جدید وجود دارد، یک عراق جدید - آن‌ها خواهان استقلال هستند، شما در این مورد چه می‌گویید؟ کری: آمریکا یک عراق قوی‌تر است و سیاست ما احترام به تمامیت ارضی عراق است و بارزانی گفت: رهبران مخالف در اینجا گفتند که آن‌ها خواهان مداخله آمریکا هستند حتی با اینکه نیروهای ویژه ما شروع به تعبیه شدن در گروه‌های کوچک با دولت عراق می‌کنند: خوب، مداخله نیست، اما آنچه که ما می‌خواهیم انجام دهیم کمک است - و من درک می‌کنم که آن‌ها چه می‌خواهند. رئیس‌جمهور اوباما و مردم آمریکا نمی‌خواهند که، controversyWe بانک صادرات - واردات either.The در واقع در زمان‌های سیاسی جالبی زندگی می‌کنند که آینده بانک صادرات - واردات تبدیل به یک جنجال تمام‌عیار شده‌است. در اینجا آمده‌است: " کاخ سفید و یک جفت تاثیر گذار سازمان‌های کسب‌وکار [اتاق بازرگانی آمریکا و انجمن ملی تولید کنندگان] خواستار تجدید بانک صادرات - واردات در روز دوشنبه، یک روز پس از اینکه کوین مک‌کارتی، رهبر اکثریت مجلس ایالت کالیفرنیا، گفت که این آژانس باید به مرحله اجرا درآید. وجود bank's به سرعت در حال ظهور به عنوان یک نقطه اشتعال در کش‌مکش داخلی جمهوری خواهان بین سازمان‌های حامی تجارت و گروه‌های حزب چای است." این یک سوال است که باید به آن فکر کرد: آیا حزب جمهوریخواه - - در برخی موارد - -

با شکست دادن موقعیت خود به عنوان حزب تجارت بزرگ با ضربه زدن به اتاق ( بر روی این موضوع , مهاجرت , زیرساخت حمل و نقل , سقف بدهی ) ? گروه‌هایی که می‌خواهند از بانک مرکزی خارج شوند , ممکن است آن را به عنوان یک هدف در تلاش برای فرو نشاندن " سرمایه‌داری خانوادگی " ببینند , اما چه اتفاقی می‌افتد , چه اتفاقی می‌افتد اگر جامعه تجاری تا به حال تصمیم بگیرد که حزب جمهوریخواه برای تجارت خوب نباشد ? آن‌ها آماده امضای حزب دموکراتیک اوباما نیستند , اما آیا با the راحت خواهند بود ? آن زمان که اوباما " بانک مرکزی " را به عنوان " صندوقی برای رفاه شرکت‌ها " نامید , مشخص شد که رئیس‌جمهور اوباما در طول مبارزات انتخاباتی سال 2008 - - - - - - - - - بانک مرکزی - را مورد انتقاد قرار داد . این سخنرانی در اینجا به شرح زیر است : " من یک دموکرات نیستم که معتقد است ما می‌توانیم یا باید از هر برنامه دولتی دفاع کنیم , درست به این دلیل که آنجا وجود دارد . کارهایی وجود دارند که مانند ما امیدوار بودیم - مانند برنامه - میلیارد دلاری دولت بوش که مطالعه کودکان ما را بهبود نداده است . و برخی از چیزهایی وجود دارند که توسط برنامه‌های دیگر تکرار شده‌اند که ما فقط نیاز به کاهش زباله‌ها در آژانس توسعه اقتصادی و بانک صادرات - واردات داریم - - که اکنون بیش از یک سال قدمت دارد - - که به ندرت باعث می‌شود که دولت اوباما با از دست دادن پست‌های الکترونیکی خوب ظاهر شود و با داشتن یک مقام ( لوئیس Lerner ) اصلاحیه پنجم را به دست آورد تا از شهادت دادن قبل از کنگره جلوگیری شود . اما مهم است به

چرا که آن‌ها نمی‌توانستند از یک روش سایه‌دار برای جمع‌آوری پول برای اهداف سیاسی استفاده کنند? irs مرد خوبی نیست, اما آیا واقعاً قربانیان واقعی واقعی وجود دارند? برای خواندن اولین ایمیل اینجا کلیک کنید. ابتدا متن را به آدرس www. ما را در فیس بوک و همچنین در تویی‌تر بررسی کنید. بیایید به دنبال ما بیایید.


منبع

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 1,167
  • بازدید کلی : 3,148