loading...
سئو هاب
سئوهاب بازدید : 30 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

خانواده یک خبرنگار وال استریت ژورنال که از ژانویه مفقود شده است ، روز پنجشنبه از همسایگان در نیوجرسی خواستند تا اموال و خاطرات خود را برای هر اثری از وی جستجو کنند. دیوید برد ، 55 ساله ، 111 روز پیش برای پیاده روی کوتاه بیرون رفت - بدون تلفن همراه یا دارویی که وی برای پیوند کبد خود انجام می دهد - و به سادگی از بین رفت. شکار برای او در زمستان امسال به دلیل هوای بد به مدت چند هفته به حالت تعلیق درآمد و در اواخر ماه مارس از سر گرفت. سخنگوی خانواده ، کارولین بوسکارینو ، سخنگوی خانواده ، گفت که پلیس شهر در مورد هر رهبری تحقیق می کند ، و از مردم می خواهد که برای روزنامه نگار کهنه کار ، که اوپک را پوشش می دهد ، در حیاط ها ، خانه ها و جنگل های اطراف خود جستجو کنند


منبع
سئوهاب بازدید : 17 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

مردم به اطلاعات از مکان های مختلف در اینترنت مختلف نیاز دارند و آنها را در طول روز دنبال می کنند. بیش از 94٪ افرادی که عامل اصلی فقر هستند ، به طراحی سایت اعتقادی ندارند. درج پیامی مبنی بر اینکه شما سایت محتوا هستید ، ممکن است اشتباه باشد. بازدید کنندگان از وب سایت

این را برای فضای داخلی درک کنید ، زیرا بسیار خسته کننده است و پیام سایت ها برای ارتقا the فرصت ایجاد سرعت بالا مناسب است. پلاگین ها ، کلیک ها و روش های دیگر برای افزایش سرعت وب سایت شما می تواند به کاهش تعداد صفحات کاربر ، افزایش نرخ تبدیل و رسیدن به رتبه بندی کمک کند.

اما ظهور پیام سازی وضعیت چیست؟ این چگونه بر این کشورها تأثیر می گذارد ، با چه کسی خواهید بود؟ پیام در مورد وضعیت آینده ممکن است خبر باشد؟ برای بررسی مجموعه این مقاله از Sentinel ، به وب سایت شرکت توسعه Noopards مراجعه کنید.

چرا مردم اخبار را روی هوا می خوانند؟
در طول دهه گذشته ، روزنامه نگاران در اطلاعات و موسسات سرمایه گذاری کرده اند و مایل به سرمایه گذاری در اینترنت نیستند. بیم آن می رود که مجبور شوند رسانه های سنتی را در اینترنت جایگزین کنند. با این حال ، روزنامه ها سعی در کاهش مطالب ، افزایش مطالب و خواندن با شخص دیگر ، به ویژه از طریق رسانه ها دارند.

شیریناواسان سیری ، معلم روزنامه نگاری در دانشکده رسانه کلمبیا در نیویورک ، گفت: "این احتمالاً جایگزین تبلیغات دیجیتالی در روزنامه نخواهد شد."

امروزه نوجوانان به طور فزاینده ای در اینترنت هستند. برای افراد زیر 29 سال ، 34 وب سایت خبری بهتر از 59 است و 28 وب سایت در تلویزیون و روزنامه ها ظاهر شده اند. این یک پیام مهم در مورد وضعیت بازی می کند.

https://newskhon.ir

سئوهاب بازدید : 48 جمعه 05 دی 1399 نظرات (0)
راجر  اسمیت  ,  ستاره  77  سان ست  ,  در  سن  84  سالگی درگذشت  .

لس‌آنجلس - راجر اسمیت , بازیگر و بازیگر راجر اسمیت که به عنوان یک چشم شخصی " 77 " نوار غزه " را به ژانر کارآگاهی تلویزیونی آورده‌است , مرده‌است . او 84.Jack Gilardi بود که عامل بیوه Smith's , بازیگر آن ان - Margret است , گفت که این بازیگر پس از مبارزه با یک بیماری ترمینال در صبح روز یکشنبه در بیمارستان لس‌آنجلس فوت کرد . اسمیت در دهه 1950 هنگامی که جیمز Cagney او را تشخیص داد و برای فیلم او را توصیه کرد , با این بیماری عصبی مبارزه کرده بود . او از دو بیماری جدی جان سالم به در برد و بعد از " 77 " نوار " به عنوان مدیر ان ان - Margret , که همسر دوم او راجر اسمیت و همسرش آن - Margret در 30 مارس در نیویورک به نمایش در آمدند , شرکت کردند . راجر اسمیت در روز یکشنبه در سن 84.Evan , " اوان " / اوان " , " اوان " و " اوان " از سال 1958 تا 1963 جان سپرد . بر روی سری براق ABC . این مجموعه توسط نویسنده - نویسنده روی Edd , که " 77 , " ( Kookie and ) , " Surfside 6 " و " خیابان بوربون بیت " , که شامل " چشم هاوایی " , و حتی کلیشه‌ای " چشم هاوایی " بود , ایجاد شده بود . او به این دلیل انتخاب شد که " من شبیه یک کارآگاه به نظر می‌رسم " اما این نمایش جنبه پر زرق و برقش را نیز داشت . در دایره‌المعارف تلویزیون , موزه ارتباطات پخش گفت که

تاخیر در تشخیص " او پس از بازیافت دوباره به " نوار غروب آفتاب " پیوست و در نقش جف اسپنسر به عنوان " جف اسپنسر " ادامه داد. این نمایش فقط برای یک نفر دیگر درنگ کرد, در حالی که اسمیت نقش عنوان را در سریال nbc بر پایه " آقای رابرتس " داشت. از زمانی که او برای اولین بار شهرت یافت, با یک هنرپیشه جذاب استرالیایی, ویکتوریا شاو, که سه‌فرزند داشت ازدواج‌کرده بود. آن‌ها پس از ملاقات با شبکه عصبی مصنوعی, خواننده پویا, رقاص و بازیگر " خداحافظ ", " زنده باد لاس وگاس " و سایر فیلم‌ها از یکدیگر جدا شدند. آن‌ها در لاس وگاس با آرامش ازدواج کردند. اسمیت بعداً برای مدیریت " راجر اسمیت " (راجر اسمیت), از چپ به جا آمد. من تمام مردهایی را که نیاز دارم به یک پدر تبدیل کنم - یک دوست, یک دوست, یک عاشق, یک مدیر, یک بازرگان, پیدا کردم. " " برای من عالی است. بدون مرد قوی نمی‌توانستم زندگی کنم. " برای چند دهه اسمیت حرفه شبکه عصبی مصنوعی را با دقت بسیار هدایت کرد. زمانی که او در " دانش شهوانی " مایک مولن ظاهر شد, کلیشه‌های جنسیتی خود را در قالبی دراماتیک شکست. منتقدان از عملکرد او تمجید کردند و نامزد دریافت جایزه اسکار شد. او در حالی که در هتل " صحرا " در دریاچه تاهو حضور داشت, از یک داربست به زمین افتاد و دچار جراحات شدیدی شد. اسمیت در اواخر ژانویه به رید گفت: " او می‌تواند فردا کار را ترک کند و ما پول کافی برای ادامه زندگی خواهیم داشت. " اما وقتی زمانش برسه گیر می‌کنه.

د در یک عمل دیگر یا فیلم یا چیزی که آن را به تاخیر می‌اندازد. واقعیت این است که این دختر فقط عاشق کار است. مبتلا به میاستنی گراویس, یک اختلال که انتقال علایم عصبی به ماهیچه‌ها را مختل می‌کند باعث ضعف عضلانی شدید می‌شود. علی‌رغم این بیماری, اسمیت در طول زمان به کار خود ادامه داد. او در مصاحبه‌ای با مجله نیویورک گفت: " من این رویای بزرگ را دارم که وقتی شبکه عصبی مصنوعی از فیلم‌ها خارج می‌شود, او و من در یک نمایش برادوی با هم خواهیم بود. " " اما الان فکر می‌کنم که ازدواج با یک بازیگر موفق غیرممکن است و شغل خود را داشته باشد و کار ازدواج داشته باشد. اسمیت در نزدیکی لس‌آنجلس در نزدیکی لس‌آنجلس به دنیا آمد. زمانی که او متولد شد, والدینش او را در یک مدرسه حرفه‌ای در هالیوود ثبت‌نام کردند و در آنجا آواز خواندن و رقص آموخت. وقتی که خانواده او را ترک کردند, خانواده به او نزدیک شدند. او در باشگاه بازیگری دبیرستان و باشگاه فوتبال در طول نیم سال در ذخیره نیروی دریایی سرآمد بود و در هاوایی آواز می‌خواند. جنی که یک فیلم تهیه کرده بود, پیشنهاد کرد که اسمیت ممکن است برای یک شغل سینمایی تلاش کند. هنگامی که سرویس نیروی دریایی اسمیت به پایان رسید, قراردادی را با کمپانی " مرد هزار چهره " امضا کرد. اسمیت به عنوان یک مرد جوان بازی می‌کرد. اسمیت پس از آن در " عمه پیتی " نقش بازی کرد, پسر خواهر روزالیند راسل, پاتریک, به عنوان یک پرستار جوان و شبکه عصبی مصنوعی, هیچ کودکی در دهه ۹۰ نداشت.


منبع
سئوهاب بازدید : 16 پنجشنبه 04 دی 1399 نظرات (0)
سناتور گراهام گرما را در تالار شهر S.C به عنوان جمعیت جمعیت درباره روسیه ، اوباماکار احساس می کند

CLEMSON ، SC - سناتور جمهوریخواه ، لیندسی گراهام روز شنبه با ابراز ناامیدی از انتخاب کنندگان ردیف روبرو شد ، زیرا سوالات همچنان به دور ارتباطات مبارزات انتخاباتی ترامپ با روسیه و آینده جایگزینی اوباماکار می چرخند. با وجود این که یکی از شدیدترین منتقدین درون حزب رئیس جمهور دونالد ترامپ باقی مانده است ، گراهام توسط 1000 شرکت کننده عمدتا ضد ترامپ در یک شهربازی در پردیس دانشگاه Clemson بمباران شد. وی در حالی که از رأی خود برای تأیید وزیر آموزش و پرورش بتسی دیووس ، حمایت احتمالی از لغو و جایگزینی قانون مراقبت مقرون به صرفه و مقاومت در برابر صدور احضاریه برای اظهارنامه مالیاتی ترامپ دفاع می کرد ، در جیب های خنده دار خیس شد. "من نمی دانستم که وجود دارد. گراهام گفت: این بسیاری از لیبرال ها در کارولینای جنوبی بودند. گراهام به ادعاهای مربوط به ضربه زدن به سیم ترامپ اهمیت می دهد مارس 4 ، 201706: 43 این شهربازی عجیب و غریب یک هفته پس از چهار سناتور جمهوریخواه دیگر برای بازدید از مناطق خود برای رویدادها آمد و پاسخ های مشابهی را دریافت کرد. بسیاری از اجتماعات در حال توجه به چگونگی GOP هستند. حزب در حال پیشبرد چگونگی پیشبرد با چندین مورد مهم در دستور کار خود پس از پیروزی قاطع در انتخابات نوامبر است? قانون مراقبت مقرون به صرفه ، به جمعیت ناامید گفت که سایر جمهوریخواهان او را در روند تهیه لایحه قرار نداده اند. "آیا می توانم یک راز برای شما تعریف کنم. گراهام گفت: من حتی نمی دانم که برنامه GOP چیست. "او با پیامی به سمت قانونگذاران جمهوریخواه که طرح پیشنهادی جایگزین احتمالی را تهیه کرده بودند ، دنبال کرد:" به لیندسی گراهام ندهید که آن را بگیرد یا گزینه های خود را ترک کند. چون من آن را ترک خواهم کرد. من می خواهم بخشی از این باشم. من می خواهم شما بدانید که ما چه کاری انجام می دهیم. "

"تام پرایس" (تام پرایس)، وزیر خدمات انسانی، روز جمعه در مورد یک پیشنهاد مربوط به مراقبت بهداشتی که از سوی reporters.It درخواست شد، در روز جمعه باقی ماند. گراه‌ام خود را در رقابت با مردم در مورد تحقیقات در مورد ارتباطات احتمالی کمپین ترامپ پیش از انتخابات نوامبر در روسیه یافت. گراه‌ام از شرکت کنندگان در مجلس سنا در روز جمعه گفت: "من به عنوان یک سناتور ایالات‌متحده در مورد تلاش‌های بالقوه برای دستیابی به منافع مشترک به عنوان یک راه برای کمک به درک هر گونه ارتباط با نهاده‌ای خارجی گفت:" من این کار را زمانی انجام خواهم داد که فکر کنم دلیلی برای انجام این کار وجود دارد ". او اینجاست! " بعد از heckling گراه‌ام همه ماجرا فریاد می‌زند "مرد فریاد می‌زند". جیمز وان hillyard (@ VaughnHillyard)۴ مارس ۲۰۱۷ از زمانی که ترامپ در روز ۲۰ ژانویه به عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد، تنها یک سناتور جمهوری‌خواه بود که یک تالار شهر را در منطقه خانه‌اش در اختیار داشت.


منبع
سئوهاب بازدید : 16 پنجشنبه 04 دی 1399 نظرات (0)
پرونده جدید Zika در سن پترزبورگ در فلوریدا یافت شد

Surfaces موردی New در مقابل فلوریدا از CasesAug قبلی. ریک اسکات فرماندار ایالت فلوریدا گفت: بیست و سه مورد از این ویروس در منطقه خلیج مکزیک قرار دارد که در آن حداقل یک نفر به طور محلی در منطقه Pinellas آلوده شده‌است که شامل سن‌پترزبورگ و کلیرواتر است. در حالی که این تحقیق در حال انجام است، officers (اداره بهداشت)هنوز بر این باور است که اداره بهداشت و درمان فلوریدا در حال تحقیق در مورد فرد جدید مبتلا به ویروس mosquito در ۲ اوت در میامی، Fla.Joe ریدل است و می‌گوید: " در حالی که این تحقیق ادامه دارد، DOH (اداره بهداشت)می‌تواند نشان دهد که یک نفر به طور فعال به Zika مبتلا است، یا می‌تواند نشان دهد که فرد در گذشته آلوده شده‌است و بهبود یافته‌است. هنگامی که پزشک یک بیمار مبتلا به عفونت Zika را گزارش می‌کند، مقامات بهداشتی سعی می‌کنند تا افراد زنده یا نزدیک بیمار را آزمایش کنند تا ببینند آیا آلوده شده‌اند یا نه، too.If نفر به طور فعال آلوده شده‌اند، و به یک منطقه سیل‌زده دیگر سفر نکرده اند که نشان‌دهنده انتقال فعال محلی است. اگر آن‌ها antibodies به ویروس داشته باشند اما در حال حاضر آلوده نیستند، این می‌تواند از این ایده حمایت کند که انتقال فعال هنوز ادامه ندارد " هر زن باردار که مایل است یک تست Zika رایگان یا یک کیت پیش‌گیری Zika دریافت کند، باید با بخش بهداشت و درمان فلوریدا در بخش Pinellas تماس بگیرد. یک مورد به لحاظ فنی برای شیوع بیماری نیست، اما اگر فرد مبتلا شود

و هیچ ارتباطی با مسافر از منطقه آسیب دیده نداشته است ، به شدت نشان می دهد که پشه ها به صورت محلی آلوده شده اند و می توانند ویروس را گسترش دهند? اسکات گفته است که نگران تأثیر زیکا در مشاغل محلی و به ویژه گردشگری است. ساحل محبوب میامی فلوریدا ، از جمله بخش هایی از ساحل جنوبی ، در مرکز یکی از شیوع بیماری ها قرار دارد. "اسکات گفت:"در شهرستان پینلاس ، وزارت بهداشت و کنترل پشه های شهرستان پینلاس در حال حاضر با هم کار می کنند و تلاش های تهاجمی برای پاشش و کاهش پشه را آغاز کرده اند."هر زن حامله ای که مایل به دریافت آزمایش رایگان زیکا یا کیت پیشگیری از زیکا باشد باید با وزارت بهداشت فلوریدا در پینلاس تماس بگیرد. ما کاملاً متعهد هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر ایالت از تمام منابع مورد نیاز برای مقابله با این ویروس برخوردار است و برای کمک به ساکنان و بازدید کنندگان در جوامع تحت تأثیر آماده است. "? "فلورستان جنوبی یک خانه تقریباً یک ساله را برای پشه های Aedes ae Egypti فراهم می کند که Zika را گسترش می دهد. این گونه در 26 ایالت گزارش شده است و واشنگتن ، D.C. یک گونه مرتبط با آن ، Aedes albopictus ، همچنین می تواند Zika را گسترش دهد و در 40 ایالت یافت می شود. مردم همچنین ویروس Zika را گسترش می دهند. یک پشه با گاز گرفتن یک فرد آلوده آلوده می شود - آنها نمی توانند خیلی دور پرواز کنند. افراد همچنین می توانند ویروس را به صورت جنسی گسترش دهند. اظهار داشت: نادر عوارض زیکا 30 مورد در پورتوریکو با 40 میلیون نفر که هر سال از طریق هوا به آمریکای لاتین سفر می کنند ، کارشناسان بهداشت می گویند ، این باعث می شود شانس کسی که زیکا را خیلی بالا می برد ، باشد. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها گزارش های بیش از 2200 مورد مربوط به مسافرت را دارند. گزارش نشده.


منبع
سئوهاب بازدید : 19 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)
آیا سال ۲۰۱۴ اولین سال برای آمریکایی‌ها در تلویزیون بود؟

روی کاغذ، شبیه سال سخت برای افراد Islanders در تلویزیون شبکه بود: پروژه mindy در آستانه لغو بود. ان بی سی جامعه را کنار گذاشت و پایان پارک‌ها و Recreation را برای سال ۲۰۱۵ تایید کرد. ساندرا اوه رسما آناتومی گری را ترک کرد. فیلیپ چانگ، یکی از بنیانگذاران و وبلاگ نویس در network گفت: "صرف‌نظر از نیاز به نمایش بیشتر در سال گذشته، تنها ۴ درصد از شخصیت‌ها آسیایی خواهند بود" "فیلیپ چانگ، بنیانگذار و وبلاگ نویس در" rise.In "گفت:" علی‌رغم نیاز به نمایش بیشتر در سال گذشته، تنها ۴ درصد از شخصیت‌ها آسیایی خواهند بود ". Islanders ملت‌های آسیا - اقیانوسیه در سال ۲۰۱۴ در نقش‌های برجسته تری نسبت به سال گذشته نقش ایفا کردند و بازیگران نظیر جان چو، مینگ و Na و نسیم Pedrad (که قبلا تی‌تر خبرها شده بودند)به عنوان اولین نقش اول در غرب آسیا که در نقش guest چو در نقش رمانتیک و رمانتیک بازی می‌کردند، انقلابی بودند. اما این نمایش بعد از ساعت هفت episodes.Rich ard ard / Richard Shotwell / Invision / APOne به جلو، دو گام به عقب لغو شد؟ جهش رو به جلو در انتخاب انتخاب‌ها بدون عقب‌نشینی آن‌ها حاصل نشده است. بعد از ماه‌ها انتظار بین منتقدان و وبلاگ نویسان،

در حالی که این نمایش به محض اینکه شبکه می‌خواست به سرعت تبدیل به یک شوی تلویزیونی رمانتیک شود , بسیاری از آمریکاییان آسیایی نمایش ویژه برای جان چو را تماشا کردند , اما بسیاری از آمریکایی‌ها به ویژه برای بازی در یک کمدی بازی کردند , اما بسیاری از مردم آسیای میانه تصمیم ABC را گرفتند تا او را به عنوان یک رهبری رمانتیک مردانه نمایش دهند . به نظر می‌رسد که ترفیع او به " مادی برجسته " اولین گام در دیدن Islanders بیشتر آسیایی - اقیانوس آرام به عنوان ستاره‌های تلویزیون واقعی بود , نه فقط حمایت از تاریخ characters.To , تا کنون تعداد کمی از بازیگران آسیایی در نقش‌های رهبری در سطح شبکه نقش داشته‌اند . اولین جدایی از این فیلم پت Morita بود که در سال 1976 " آقای تی و تینا " ( به عنوان یک شکست در نظر گرفته شد و پس از 5 قسمت پخش شد ) . پت Morita راه را برای آمریکایی‌ها در تلویزیون هموار کرد . چهار دهه بعد , چقدر تغییر کرده‌است ? بی . بی . بی . بی . بی . سی لیو با شخصیت برجسته‌ای بازی می‌کند , هرچند نه رهبری , همانطور که پن پن در نبرد بعدی درام Battle در شبکه سی بی اس آغاز به کار می‌کند . حتی هاوایی 5 - O , که وانگ به آن اشاره کرد , " بسیار عالی " بوده‌است و فرصت‌های زیادی برای بازیگران آسیایی - آمریکایی وجود دارد . هانگ

تعدادکلفعالانآسیاییبرایصدورقبضبالادرمجموعهشبکهprimetimeیکیاز مواردزیر است:mindyKaling.forنوشت:"مانگراناینهستیمکهدرطیدوفصل,شخصیتاو,دکترAoki,بهخاطرآنچهکه بهعنوانعدمموفقیتاوبراینفوذبهتنوعبیشتردرشبکهبکارگرفتهشد",بهویژههنگامیکهبهعلایقرمانتیکمربوطمی‌شود,"mindyKaling"گفت:"مانگرانهستیمکهدرطیدوفصل,شخصیتاوبامردمسفیدپوستموردپذیرشقرارگیرد."15,201404:22Kalingازبرنامهجشنوارهجنوب غربیدراوایلسالدفاعکردندوگفتند:"منچهارمجموعهازسربازانهستمکهدربرنامهمنحضوردارند."کهسالآیندهمنتشرخواهدشد.درماه نوامبر,فاکسششقسمتازپروژهmindyرا اضافه کردکهاینفصلرااز15قسمتبه21قسمتگسترشداد وگمانه‌زنیرا دامن زدمبنی براینکهاینبرنامهبرایچهارمینseason.MindYKalingتکرارخواهدشد:منعاشقعکس( آل )ازmeJanهستم.9,201407:07-بازگشتخانوادهآسیایی-آمریکاییبهTVKaling,شنلرا برایشبکهآسیاییکههدایتمی‌کند, حملنمی‌کند.

بیش از این تنها مانده بود. او به زودی توسط هنرپیشه کره‌ای - آمریکایی Randall Park ملحق خواهد شد. این هنرپیشه اولین شبکه تلویزیونی آمریکایی است که بعد از یک فصل از سری فیلم‌های بازی همه - آمریکایی که بعد از یک فصل لغو شد، به یک گروه آمریکایی - آسیایی تبدیل خواهد شد. پارک کردن یک سریال تلویزیونی در ماه ژوئن در یک پست برای مجله "KoreAm ژورنال" در ماه ژوئن نوشت: " به دنبال یک مجموعه تلویزیونی از نقش‌های مکرر در تلویزیون (از جمله پروژه mindy)، گرفتن یک مجموعه تلویزیونی در هوا یک شاهکار باور نکردنی است. پیدا کردن یکی از اعضای خانواده آمریکایی در مورد هوا یک معجزه "معجزه" است. در بازی جدید کمدی ABC، Randall پارک نقش پدر را بازی می‌کند. مجموعه KEVORK DJANSEZIAN / ReutersThe، براساس خاطرات سرآشپز معروف ادی هوانگ، سهم خود را از تحسین و انتقاد دریافت کرده‌است، زیرا ABC آن را به ترکیب در اواسط فصل اضافه کرده‌است. پارک یکی از اهداف واکنش شدید اولیه است چون شخصیت او تایوانی است (نه شبیه پارک ملی)و با لهجه‌ای صحبت می‌کند (که پارک طبیعی ندارد). اما در همان پست KoreAm، پارک اعلام کرد که همان مساله را خودش مطرح کرده‌است، اما بارها به او اطمینان داد که " مخاطبان و شبکه به آن فرصت می‌دهند." پس این چیزی است که من باید به آن افتخار کنم و سعی کنم به طور کامل به سمت جلو حرکت کنم." اولین بینندگان این برنامه، به امید نجات آن از رنج کشیدن از همان سرنوشت به عنوان "دختر و سلفی آمریکایی"، تدافعی بودند.


منبع
سئوهاب بازدید : 21 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)
، بعنوان یک تفنگدار. آموزش دیدم که با اسلحه مبارزه کنم به عنوان یک سرباز کهنه‌کار وظیفه من این است که برای جلوگیری از این فاجعه مانند هزار بلوط جلو بروم.

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

دیگران به عنوان بهترین راه برای مقابله با درد ناشی از زخم های جنگ. مارلی داگر به یادبودی برای قربانیان تیراندازی دسته جمعی از Borderline Bar و Grill نگاه می کند زیرا او و مادر و خواهرش احترام خود را در هزار اوکس ، کالیفرنیا در 13 نوامبر 2018. مایک نلسون / EPA وقتی کسی در بحران به اسلحه دسترسی داشته باشد ، این احساسات کشنده می شوند. اسلحه می تواند احساسات موقتی را به فاجعه دائمی تبدیل کند. اما لازم نیست که اینگونه باشد. ما باید مکالمات مربوط به دسترسی به اسلحه را به موازات درمان های بهداشت روان عادی کنیم و باید با جانبازان شروع شود. کمپین بردی برای جلوگیری از خشونت اسلحه خواستار قانون دستورالعمل محافظت در برابر خطر شدید فدرال (ERPO) و قانون نظم محدود کردن خشونت اسلحه است. (GVRO) توسط کنگره تصویب شود ، دقیقاً همانطور که بسیاری از ایالت ها ، از جمله کالیفرنیا ، انجام داده اند. این قوانین از طریق سیستم حقوقی کار می کنند تا دوستان و خانواده ای که نگران این هستند که یک دوست عزیز برای خود یا دیگران خطری برای اقدام داشته باشد و از طریق مراحل مقرر ، اسلحه های خود را به طور موقت توسط اجرای قانون حذف کنند. بسیاری از مردم آنها را تفسیر می کنند که دولت برای گرفتن اسلحه خود وارد می شود ، مانند این نوعی مجازات است. اما اینها به هیچ وجه مجازات نیستند - منظور آنها نجات جان است. با پایان یافتن بحران ، اسلحه ها قابل بازگشت هستند و از یک فاجعه دائمی جلوگیری شده است. کاملاً واضح است که در صورت تیراندازی هزار اوکس ، یک ERPO به درستی کار می کند و همه تفاوت های جهان را ایجاد می کند. کاملاً واضح است که در مورد تیراندازی هزاران اوکس ، یک ERPO به درستی کار شده می تواند همه تفاوت های جهان را ایجاد کند. تیرانداز به وضوح دچار مشکل شد و سابقه ای در زمینه سلامت روان داشت. همسایگان گزارش داده اند که مادرش بارها و بارها خاطرنشان کرده است که وی از او و با سخنان و اعمال وی دچار مشکل شده است. آنچه ما نمی دانیم این بود که چرا هیچ کس اقدامی نکرد تا اطمینان حاصل کند که در هنگام بحران به اسلحه دسترسی ندارد. آیا نوعی ننگ وجود دارد که مانع از قحطی او شود

آیا مردم از صحبت کردن با نیروهای انتظامی خبر دارند؟ کالیفرنیا از قوی‌ترین سیاست‌های اسلحه در کشور برخوردار است، از جمله یک قانون GVRO قوی، اما اگر به درستی از آن استفاده نکنند، این ها هیچ معنایی ندارند. ما باید قادر به تشخیص زمانی باشیم که سربازان قدیمی ما در بحران بسر می‌برند تا بتوانیم به آن‌ها کمک کنیم، به جای این که به آن‌ها اجازه دهیم عمیق‌تر وارد the شوند که قابل پیش‌گیری هستند. دوازده نفر مجبور نبودند در هزار بلوط بمیرند و ۲۶ نفر مجبور نبودند در Sutherland Springs کشته شوند ۱۳ نفر مجبور نبودند در فورت هود بمیرند. بنا به گفته دکتر جوزف Simonetti از مرکز پزشکی سربازان قدیمی دنور در کلرادو، دو سوم با خودکشی اسلحه، ما حدود ۲۰ سرباز را در روز از دست می‌دهیم. ما باید قبل از اینکه تیراندازی رخ دهد آنجا باشیم، و قبل از اینکه یک روح آشفته به خود یا دیگران اسلحه تبدیل کند. اجازه بدهید یکی دیگر از برادران و خواهران مان را بشنویم که بعد از اینکه آن‌ها زندگی خود را در راه ما و کشورمان قرار دادند، موفق شدیم کمک کنیم. به عنوان تفنگدار دریایی، من آموزش دیدم که به سمت صدای شلیک گلوله برای حفاظت از ارزش‌های آمریکایی بدوم، و اکنون وظیفه من این است که تیراندازی را از ادعای زندگی افراد بیگناه متوقف کنم.


منبع
سئوهاب بازدید : 21 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)
مجلس  به شکارچیان  جاسوس  دعوت  خواهد  کرد  تا  در مورد  کمپین  ترامپ  و  تماس‌های

واشنگتن - به عنوان بخشی از این سری جلسات دادرسی و شهادت , کمیته در نظر دارد تا با حقایق و یافته‌های ده‌ها تماس بین کمپین ترامپ و روسیه صحبت کند " به عنوان بخشی از این سری جلسات دادرسی و شهادت , کمیته در نظر دارد تا مسائل و یافته‌های خود را در اولین جلد این گزارش روشن کند . " این کمیته قرار است شهادت استفان داگلاس و رابرت اندرسون را بشنود که هر یک از آن‌ها به عنوان دستیار اجرایی شعبه امنیت ملی اف بی آی خدمت کرده‌است . این گروهی است که تحقیقات ضد جاسوسی را انجام می‌دهد , از جمله ردیابی جاسوسان خارجی در آمریکا و تلاش‌های آن‌ها برای استخدام و جذب آمریکایی‌ها . کارشناسان : گزارش مولر نشان می‌دهد که ترامپ با روسیه در 25 ژانویه , 201903 : 2008 رئیس کمیته , آدام شیف , D - Calif , گفت که هدف او " توضیح عمق و وسعت رفتار غیر اخلاقی و غیر اخلاقی است که آن را توصیف می‌کند , و درمان‌های تجویزی را تولید می‌کند تا اطمینان حاصل شود که هرگز دوباره اتفاق نمی‌افتد . این کار یک وظیفه بلند است , اما با تمرکز جزئی بر حقایقی که در گزارش ویژه Counsel's انجام‌شده , شروع می‌شود " رئیس‌جمهور و هم پیمانانش اعلام کرده‌اند که " تحقیقات نشان نداده اند که کمپین ترامپ با دولت روسیه در فعالیت‌های

به دلایل مالی یا دلایل دیگری تحت تأثیر روسیه قرار گرفته است— گزارش مولر می گوید ، مأمورین اف بی آی که در دفتر مولر کار می کنند ، مرتباً گزارش های ضد اطلاعاتی را به ستاد ارسال می کردند, اما در مورد محتوای آن گزارش های طبقه بندی شده احتمالاً چیزی نمی گوید. ترامپ جمعه توییت کرد: "نانسی دیمز عصبی در حال انجام کار صفر در کنگره است.... و قصد انجام کار دیگری را برای سفر به یک سفر ماهیگیری ندارید تا ببینید آیا آنها می توانند چیزی در من پیدا کنند— هر دو بی سابقه در تاریخ ایالات متحده است. "


منبع
سئوهاب بازدید : 14 دوشنبه 01 دی 1399 نظرات (0)
گروه آ آ به DOJ می‌گوید که به دپارتمان حقوق مدنی اداره پلیس عقب‌نشینی کند.

دادستان کل دونالد ترامپ گفت: سه شنبه وزارت دادگستری استفاده خود از تاکتیکی را که در دوران پرزیدنت اوباما به کار گرفته می شود محدود خواهد کرد - از ادارات پلیس به دلیل نقض حقوق مدنی اقلیت ها شکایت می کند. "ما تا آنجا که می توانیم به ادارات پلیس کمک می کنیم تا بهتر شوند ، از اثربخشی آنها کاسته نشود. و من می ترسم که ما برخی از این کارها را انجام داده ایم ، "گفت:"دادستان کل جف جلسات گفت: "بنابراین ما می خواهیم سعی کنیم این کار را انجام دهیم." وی به جلسه دادستان های ایالتی این کشور در واشنگتن گفت: اکثر کشورها نسبت به گزارش استفاده پلیس از Force DataSessions گفتند که چنین اقدامی"اشتباه یا بی حس کننده به حقوق پلیس مدنی یا حقوق بشر" نخواهد بود. در عوض ، او گفت مردم در جوامع فقیر و اقلیت آزاد? کمک از دولت فدرال. چه موقع تمام خواهد شد. تعداد بیشتری از کودکان شلیک شده ، در شیکاگو در میان خونریزی بی پایان کشته شدند. 15، 201701: 39 در حالی که میزان جرم و جنایت نیمی از مواردی است که در چند دهه پیش وجود داشته است ، به نظر نمی رسد افزایش اخیر در جرایم خشونت آمیز "یک انحراف ، یک بار اشتباه باشد. من می ترسم این آغاز روند باشد. "جلسات گفتند كه وی دادستان های فدرال را تشویق می كند كه هنگام ارتكاب جرایم با استفاده از اسلحه ، اتهاماتی را صادر كنند? مراجعه به موارد نقض مواد مخدر محلی که شامل استفاده از سلاح گرم است ، به عنوان مثال ، در دادگاه فدرال می تواند نتیجه بگیرد ، اغلب حکم سختگیرانه تری است که توسط دادگاه های ایالتی اعمال می شود

کلیولند و 15 نفر دیگر در دوشنبه دوشنبه گفتند که او در حال بررسی سیاست کنونی دولت در زمینه اجرای قانون فدرال است که حمل ماری‌جوانا را ممنوع می‌کند , اما هیچ تصمیمی در مورد اینکه آیا به دست آوردن ماری‌جوانا جریمه می‌شود یا نه , و او در طی یک گردهمایی غیررسمی از گزارشگران بر این موضوع تاکید کرده‌است : " من فکر می‌کنم آمریکا بهتر است وقتی مردم , بویژه جوانان , قابلمه را دود کنند ." فرماندار می‌گوید : " سیاست کنونی که در یک یادداشت سال 2013 از دادستان‌کل سابق جیمز کول اجرا می‌شود , می‌گوید که پی‌گرد قانونی بر توزیع


منبع
سئوهاب بازدید : 16 دوشنبه 01 دی 1399 نظرات (0)
شاهزاده  هری  ,  Meghan  Markle  در  ماه مه  در  قلعه

لندن - مقامات سلطنتی روز سه شنبه اعلام كردند كه شاهزاده هری در ماه مه با بازیگر آمریکایی مگان ماركل در یك نمازخانه به دلایل یكی از قلعه های مادربزرگش ازدواج خواهد كرد. کلیسای جورج مربوط به قرن پانزدهم است و در قلعه ویندزور است ، جایی که ملکه الیزابت دوم انگلیس برای بخشی از سال زندگی می کند. پدربزرگ و مادربزرگ هری ، پادشاه جورج ششم و ملکه الیزابت ، مادر ملکه ، در کلیسا دفن می شوند. تاریخ عروسی سه شنبه منتشر نشده است. پرینس هری برای ازدواج با مگان مارکل در قلعه مادربزرگ خود نو. 28، 201701: 37 مقامات سلطنتی تأیید كردند كه ماركل در مقطعی از قبل در كلیسای انگلیس تعمید و تأیید خواهد شد. آنها افزودند که وی قصد دارد شهروند انگلیس شود. "ویندزور مکانی ویژه برای پرنس هری است و او و خانم مارکل به طور مرتب در طول یک سال و نیم گذشته در آنجا می گذرانند." از اولین سلطنتی که گره را در کلیسای سنت جورج گره زده است ، که در محوطه قلعه 900 ساله در حدود 20 مایلی غرب لندن قرار دارد. ضرر آمریكا سود ما است كه عموی وی شاهزاده ادوارد در سال 1999 با سوفی ریس جونز در آنجا ازدواج كرد. و اولین پسر عموی پیتر فیلیپس در سال 2008 با پاییز کلی در نمازخانه ازدواج کرد. کلیسای جورج در قلعه ویندزور. جف اورس / بی بی سی اخبار امور جاری از طریق پرونده گتی پدر هری ، شاهزاده چارلز ، با همسر دوم خود ، کاملیا ، در یک مراسم مدنی ازدواج کرد. در Guildhall در شهر Windsor. عروسی فقط چند هفته پس از خواهر شوهر هری ، خط دوشس کمبریج برگزار می شود. بستگان سلطنتی وی با هیجان نسبت به اخبار مربوط به نامزدی واکنش نشان داده اند. ما عذرخواهی می کنیم ، این فیلم منقضی شده است. پرینس هری و مگان مارکل در مورد نامزدی خود صحبت می کنند. دوشس کمبریج ، همسر برادر هری ، پرنس ویلیام ، روز سه شنبه گفت: "من و ویلیام کاملاً هیجان زده هستیم.". "این خبر هیجان انگیز است. این واقعاً خوشحال است

منبرایهرزوجآرزومی‌کنیموآرزومی‌کنیمکهآن‌هاازاینلحظهشادلذتببرند"وافزود: " نامادریهری,کامیلا,دوشسکورنوال,می‌گویدکه او"واقعاهیجان‌زدهاست"وافزود:"اینعالیاست.اینزوجاولینحضوررسمیخودرادرروز جمعهدرناتینگهامانجامخواهند داد,جایی کهآن‌هابهاعضایجامعهخوش‌آمدخواهندداد,بهجشنیبرایروزجهانیایدزمی‌پیوندندوازیکعروسسلطنتیبازدید می‌کنندکهعروسسلطنتیمعمولینیست.اوقبلاازدواج‌کردهوبازیگرنقشبازیگریدرسریالتلویزیونی"Suits"است کهاکنوندرهفتمینفصلخود,دردانشگاهNorthwesternدرIllinois.Afterبهمدتیکسالونیمموردمطالعهقرارگرفته‌است,اینزوجدرروزدوشنبهنامزدیخودرااعلام کردند.شاهزادههریپیش از ایندرعرضیکشبدرخانهییلاقی خوددرمحوطهکاخکنزینگتوندرLondon.Weعذرخواهیکردوگفت : اینویدیوexpired.Megh,نامزدشهریاست?ج:هر چیزیکه شمانیازداریداز آن استفاده کنید.بیستو هشتم,201704:وقتیپرنسبهیکپارسید, یکمرغرا کبابکردندوگفت:"اوحتیاجازهندادحرفم را تمامکنم,می‌توانمبگویم,"بله", می‌توانمبگویم,"بله".وبعداورابغلمی‌کردندومنحلقهرا درانگشتخودداشتموگفتم:می‌توانم,می‌توانمانگشتررابهتوبدهم?هریدریکمصاحبهمشترککهروز دوشنبهپخششدگفت:"اوه,بله,حلقه."واغلبباهمشوخیمی‌کردند,درحالیکه holding36سالهبود,Markleسهسالازهریبزرگ‌تربود.ایندونفربایکدوستمشترکدرجولای2016دریکتاریخنابیناقرارگرفتند.شاهزادهتا بهحالنشنیدهبودکهاینهنرپیشهکهبهاوگفتهبودبسیارکمازدوتاریخاولآن‌هاسفرمی‌کند,دربوتسوانازندگیمی‌کندومدتپنجروززیرستارگاندرکنار همچادر زدهبود.در طولدوراننامزدیآن‌ها,اینزوجهرگزبیشازدوهفتهبدوندیدنهریوMarkleبا شوروشوقبهکاره‌ایخیریهادامهندادند.اینبازیگربه عنوانمدافعحقوقزنانسازمانمللمتحدعملمی‌کند.

برای برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان، و همچنین یک سفیر جهانی برای سازمان جهانی Vision.In ۲۰۰۶، یک موسسه خیریه که به کودکان آسیب‌پذیر در لسوتو و Botswana.More کمک می‌کند، او در فعالیت‌های مشترک سران شرکت کرده‌است که سلامت روانی، همراه با برادر و خواهر او را در بر دارد.


منبع

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 197
  • بازدید سال : 1,165
  • بازدید کلی : 3,146