loading...
سئو هاب
سئوهاب بازدید : 18 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

پکن - دفتر رسانه‌ای در Hengyang said.Redn و یک خروجی رسمی رسانه‌ای در Province said.Redn و یک خروجی رسمی رسانه‌ای در استان هونان به دنبال یک وسیله نقلیه سرخ در ساعت 7 : 40 عصر به وقت محلی ( ساعت 7 : 40 صبح به وقت شرقی ) , دفتر رسانه‌ای در Hengyang said.Redn گفت که این مظنون پس از پیاده شدن از خودرویش , دست‌کم نه نفر را کشت و دست‌کم 46 نفر را زخمی کرد . تصاویری از رسانه‌های اجتماعی نشان داد که مردم در سراسر میدان در پی اس . اس . اس . اس . اس . اس . اس . اس . اس . اس . اس . نه کشته و 46 زخمی بر جای گذاشت . pic.twitter.com/B1zdKSVgIf- کارل Zha ( @ CarlZha ) 12 سپتامبر 2018 , راننده مرد دستگیر شد و علت حادثه تحت بازجویی باقی ماند . سوابق قانونی در چین نشان‌دهنده یک رشته محکومیت‌های جزایی در سال‌های 2017 , از جمله سرقت در سال 2017 , زورگیری در سال 2009 و جاری شدن آتش‌سوزی در


منبع
سئوهاب بازدید : 15 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
سابق - فضانورد جیمز Halsell جونیور متهم به قتل در آلاباما

BIRMINGHAM، Ala. فضانورد جیمز Halsell جونیور به نظر می‌رسید که از کسی که کاره‌ای درست و درست را انجام می‌دهد تعریف می‌کند. او یک فارغ‌التحصیل آکادمی نیروی هوایی و خلبان آزمایشی را آموزش داد و دستور داد پنج ماموریت شاتل فضایی را هدایت کند. ناسا حتی بعد از فاجعه کلمبیا در ۲۰۰۳.Astr جیمز Halsell جونیور، حتی برای رهبری او را به سمت رهبری هدایت کرد. در ۷ فوریه، ۲۰۰۳.RICK fowler / رویترز، fileNow، یک دهه پس از بازنشستگی از آژانس فضایی، متهم به قتل بعد از تصادف صبح زود روز دوشنبه شد که منجر به مرگ دو خواهر جوان در بزرگراهی در Alabama.Stat پلیس شد و گفت که الکل و سرعت ممکن است عواملی در این حادثه بوده باشد. نیوز Tuscaloosa گزارش داد که مدارک دادگاه نشان می‌دهد که آن‌ها یک بسته خالی از قرص‌های خواب‌آور و یک بطری شراب خالی را در یک متل پیدا کرده‌اند که در آن crash.Troo در حدود ساعت ۲: ۵۰ صبح با فورد Fiesta تصادف کرده بود که Niomi Deona James ۱۱ ساله و Jayla Latrick ۱۳ ۱۳ ساله در آن سوار بودند. دخترها از ماشین پیاده شدند و مردند. هیچ یک از این دو تن به نام belt.Hals ell که در شهر Huntsville زندگی می‌کند به قید وثیقه ۱۵۰ دلار بازداشت و آزاد شده‌اند. مدارک دادگاه روز سه‌شنبه در دسترس نبودند تا نشان دهند که آیا سرهنگ بازنشسته نیروی هوایی بازنشسته شده‌است یا خیر. دنیس James، شهردار شهر his -۱۰۱ (چپ)و STS - ۹۸ فرمانده کن Cockrell (راست)برای یک عکس در مرکز فضایی کندی در the، فلوریدا، در آوریل ۱۹۹۹.NASA/Handout (چپ)و via - ۹۸ فرمانده کن Cockrell (راست)برای یک عکس در مرکز فضایی کندی در Cape فلوریدا توقف کردند. این حادثه یک اتفاق غم‌انگیز است که قرار است روز سه‌شنبه از بیمارستان مرخص شود. زنی در ماشینش، Shontel Latriva Cutt

s ، 25 ، در شرایط عادلانه قرار گرفت. این تصادف در یک منطقه دورافتاده و جنگلی در حاشیه شهرستان توسکالوزا رخ داده است و هیچ چراغ بزرگراهی ندارد. مجموعه ای از علائم کشویی چرخان را می توان مشاهده کرد ، به همراه تکه ای از روسازی سیاه و چمن روی شانه درخت پوش بزرگراه. هالسل در سال 1978 از آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده فارغ التحصیل شد و بعداً برای اولین بار در کلاس خود در مدرسه آزمایشی به پایان رسید.. او می خواست خیلی به فضا برود و از سال 1978 تا 1990 برای هر کلاس فضانورد ناسا درخواست کرد ، هنگامی که وی پذیرفته شد. بیوگرافی آنلاین توسط ناسا گفت: هالسل در سال 2006 پس از حرفه ای که شامل پنج پرواز شاتل بود ، به کار در صنعت هوافضا رفت. در سال 1994 شروع شد. وی بیش از 1250 ساعت در فضا گذراند و به عنوان فرمانده در سه مأموریت شاتل و خلبان دو نفر دیگر خدمت کرد. وی همچنین تیم برنامه ریزی بازگشت به پرواز ناسا را پس از فروپاشی شاتل فضایی کلمبیا در هنگام ورود مجدد در سال 2003 رهبری کرد.


منبع
سئوهاب بازدید : 18 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
حساسیت نرم: درباره افتتاح دونالد ترامپ چه باید دانست

آیا نشانی Inaugural منتخب رئیس‌جمهور آیا یک ملت تقسیم‌شده را متحد می‌کند؟ در روز ۱۵ ژانویه، ۲۰۱۷۰۱: ۴۲ برای یک رئیس‌جمهور منتخب که به خاطر سبک عجیب و غریب او مشهور است، شروع به شکل دادن به کوتاه‌تر، کوچک‌تر، و کم‌تر پر زرق و برق برای مراسم افتتاحیه خواهد کرد، و بسیاری از ستارگان سینما و سینما در واشنگتن به فروش می‌رسند. به سختی می توان یک لباس بزرگ برای این مراسم تحلیف پیدا کرد." اما علی‌رغم ادعای رئیس‌جمهور اوباما، مدیر امنیت داخلی منطقه کلمبیا پیش‌بینی کرده‌است که ۸۰۰،۰۰۰ نفر تا حدود یک هفته قبل از این رویداد در InaugurationAs دونالد ترامپ شرکت خواهند کرد. بنا بر گزارش‌ها، هنرمندان بیشتری نسبت به کسانی که پذیرفته شده‌اند از اجرا خودداری کرده‌اند. چندین گزارش حاکی از آن است که فروشگاه‌های لباس واشنگتن هنوز به خوبی با ballgowns پر شده‌اند و ترامپ در حال برنامه‌ریزی برای کاهش طول مراسم افتتاحیه و تعداد of barrack، رئیس کمیته Inaugural ریاست‌جمهوری است، به خبرنگاران گفت: " آنچه ما انجام داده‌ایم به جای تلاش برای احاطه کردن آن با آنچه مردم در نظر می‌گیرند، what نرم این مکان است. بنابراین ما همه این ها را داریم، اما این آهنگ بسیار more از آن است که یک جشن سیرک داشته باشیم - مانند جشن تاج گذاری، و این روشی است که این رئیس‌جمهور منتخب برنده شده‌است." این چیزی است که ما در مورد این رویداد می‌دانیم به گونه‌ای که به دنبال پوشش کامل و اطلاعات در مورد چگونگی نظارت بر روی سیستم فرعی لجستیک پیکربندی مجدد است و در جایی که در قانون اساسی فقط موارد خاصی که در قانون اساسی به کار می‌رود، تاریخ و تیم است.

برای انتقال قدرت به رئیس‌جمهور جدید: ظهر در روز جمعه ماه ژانویه, که در یک استراحت غیر رسمی سقوط می‌کند, به سنت می‌رسد, اما سربازخانه به خبرنگاران گفت که " بیشتر [ترامپ] از سنت پیروی می‌کند, به خصوص در مراسم سوگند. همانطور که رسم است, ترامپ در شب پنجشنبه در خانه بلر حضور خواهد داشت, در مراسم عبادت سنتی در کلیسای سنت جان در نزدیکی کاخ سفید حضور خواهد داشت و قبل از اینکه ترامپ سوگند یاد کند, قهوه را با رئیس‌جمهور اوباما ترک کند, انتظار می‌رود که باقی روز مربا برای رئیس‌جمهور جدید ضرب شود. ترامپ پس از سخنرانی افتتاحیه انتظار می‌رود در مراسم ناهار سنتی که توسط رهبری کنگره در پایتخت برگزار می‌شود شرکت کند, قبل از این که به کاخ سفید در پنسیلوانیا برود. در اینجا ترامپ شروع به شکستن سنت می‌کند. طبق گفته برگزارکنندگان, انتظار می‌رود که رژه افتتاحیه او به طور قابل‌ملاحظه‌ای کوتاه‌تر از رژه روز گذشته باشد. به طور معمول, این رژه شامل نمایندگانی از هر کشور و شعبه نظامی, گروهی که ممکن است ساعت‌ها طول بکشد, می‌شود. در جایی که رئیس‌جمهور اوباما در مراسم افتتاحیه اولین مراسم افتتاحیه شرکت کرد, ترامپ تنها سه نفر خواهد داشت, و یکی از آن‌ها به مدیر ارتباطات کمیته افتتاحیه ریاست‌جمهوری متمرکز شده‌است.

به بریتبارت گفت که آن‌ها میزبان گلوله‌های کمتری هستند، زیرا " این رئیس‌جمهور - دونالد ج. ترامپ شروع به کار کردن می‌کند و مطمئن می‌شود که آمریکایی‌ها در خانه‌های خود ایمن هستند و در کار خود ایمن هستند." با این حال، مراسم تحلیف شروع نمی‌شود - یا پایان - با شکوه و شرایط اطراف ترامپ - در روز جمعه. در روز پنجشنبه مراسم جشنی در آرامگاه ملی آرلینگتون برگزار خواهد شد و در کنار تعدادی از گروه‌های محلی و ملی، گروه کر و گروه‌های رقص انتخاب خواهند شد که در کنار تعدادی از گروه‌های محلی و ملی، گروه کر و گروه‌های رقص انتخاب خواهند شد. ۲۳، ۲۰۱۶۰۸: ۳۴ خواننده Inaugural در حالی که شایعات پیرامون inaugurations اخیر در مورد اینکه چه کسی در حضور رئیس‌جمهور اوباما شرکت خواهد کرد در حالی که ریکی مارتین در مراسم افتتاحیه برای جرج دبلیو بوش شرکت می‌کرد، حضور داشتند. اولین مرحله برای ترامپ، این خبر در مورد اینکه چه کسی برنده نخواهد شد، بوده‌است. تعدادی از هنرمندان برجسته بیرون آمدند و گفتند که از آن‌ها خواسته شده‌است عمل کنند اما پیشنهاد، از جمله Moby و التون جان را رد کردند. برخی دیگر، مانند جنیفر Holliday، یک ستاره برادوی، پس از مواجهه با واکنش شدید حداقل یک سناتور منتخب جمهوری‌خواه به نام بروس Rauner - گفته‌اند که در مراسم افتتاحیه شرکت نخواهد کرد. و فهرستی از قانونگذاران دموکرات که قصد شرکت در مراسم تحلیف را ندارند، در ادامه حملات ترامپ به افسانه حقوق مدنی، جان لوییس، پس از اینکه لوییس گفت او ترامپ را به عنوان یک رئیس‌جمهور قانونی نمی‌بیند و از این رویداد صرف‌نظر خواهد کرد. در روز دوشنبه، حداقل ۲۵ قانون گذار دموکرات گفتند که آن‌ها تقریبا همه کسانی که اولین رئیس‌جمهور سابق و بانوی اول از جمله ترامپ هستند را تحریم می‌کنند.

مخالف rmer , هیلاری کلینتون - در این جلسه شرکت خواهد کرد . جورج اچ دبلیو بوش در تویی‌تر ماه گذشته اصرار داشت که او ترجیح می‌دهد " مردم " در مراسم افتتاحیه تعطیلات آخر هفته در پایتخت کشور شرکت کنند , همانطور که خدمات پارک ملی Mormon درخواست مجوز اعتراض از حدود 30 سازمان را دریافت کرده و تا کنون چند نفر را تایید کرده‌است . سناتور جمهوری‌خواه روی بلانت , رئیس کمیته مشترک کنگره در Inaugural , گفت : " به طور کلی , مقامات انتظار دارند تا 750 هزار تظاهرکننده را به اعتراض به the , همراه با times های تند تند و تند , تحت فشار قرار دهند . بنا بر گزارش


منبع
سئوهاب بازدید : 19 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

در این مقاله شرایط و مراحل طلاق توافقی به طور کامل توضیح داده شده است تا موکلین گرامی با اطلاع کافی نسبت به طی نمودن این مراحل تصمیم گیری نمایندو در صورت لزوم می‌توانند از خدمات مشاوره حقوقی در جهت تهیه و تنظیم دادخواست طلاق توافقی و یا اعطای وکالت به وکلای گروه حقوقی اوستا استفاده نمایند.

مراحل طلاق توافقی

طلاق توافقی چیست؟


نوعی طلاق است که زوجین در آن در مورد تمامی مواردی که در هنگام طلاق می بایست درباره ی آنها تصمیم گرفته شود توافق دارند یا به دلیل شرایط وجود و عدم وجود تمایل به ادامه ی زندگی با گذشت در موارد تعیین شده قانونی به توافق خواهند رسید.

 

موسسه ی حقوقی اوستا با استفاده از تجربه ی خود پاسخگوی شما عزیزان است . در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فوق حرفه ای ما در ارتباط باشید . مشاوران حقوقی موسسه ی اوستا به صورت دقیق تر مسائل و مشکلات شما کاربران محترم را بررسی میکند. 45403-021

 

در فرم توافق زوجین برای طلاق توافقی چه مواردی باید ذکر شود؟


مهریه
زوجین باید توافق کنند که آیا زوجه بخشی از مهریه یا تمام مهریه را دریافت نمایند یا خیر. در بسیاری از مواقع  در طلاق توافقی زوجه در ازای مبلغ یا مالی نظیر خودرو یا ملک و یا هر چیز دیگری مابقی مهریه را میبخشند.

در بعضی از موارد نیز زوجین در ازای مبلغی به صورت اقساط مالی مثلا 3 میلیون تا مدت معین 5 سال مابقی مهریه را میبخشد.

توجه کنید که اگر زوجه با وکالت طلاق به دادگاه مراجعه نماید بر اساس عرف و رویه قضایی می بایست

بخش اعظمی از گرفتن مهریه خود را یعنی حداقل نصف آن را به زوج ببخشد.

گرفتن نفقه پس از طلاق توافقی

حضانت
حضانت فرزندان تا سن 7 سالگی با مادر است و پس از آن تا سن بلوغ با پدر است. سن بلوغ برای دختران 9 سال و برای پسران 15 سال است.

باید توجه داشت که اگر:

زوجین باهم و بدون وکالت نامه برای طلاق توافقی اقدام نمایند باید بر سر حضانت توافق نمایند که آیا حضانت تا سن بلوغ با یکی از زوجین باشد و یا حضانت مطابق قانون بین زوجین تقسیم شود .

اگر زوجه با وکالت نامه طلاق به دادگاه مراجعه نماید، باید حق تعیین حضانت فرزندان در وکالت نامه قید شده باشد در غیر این صورت حضانت مطابق قانون تا 7 سال به مادر داده خواهد شد.

نفقه
گرفتن نفقه ، درصورتی که زوجه نفقه ی معوقه داشته باشد می بایست در مورد بذل و یا گرفتن آن با همسر خود توافق نماید.

اجرت المثل
به معنای کارهایی است که زن در خانه انجام داده است. در صورتی که زن بخواهد از شوهر خود اجرت المثل بگیرد باید در مورد آن با شوهر خود توافق نماید.

جهیزیه
زوجه در صورتی که فاکتور اجناسی را که خریداری کرده است داشته باشد یا سیاهه ای که به هنگام عقد به امضای داماد رسیده باشد را در اختیار داشته باشد می تواند جهیزیه ی خود را از منزل شوهر پس بگیرد

آیا انجام مشاوره ی روانشناسی در مراکز بهزیستی و غربالگری مجاز معرفی شده برای طلاق توافقی الزامی است؟
بله،در این مرحله زوجین باید از طریق سامانه تصمیم و مراجعه حضوری به این مراکز درخواست مشاوره طلاق خود را مطرح کنند و پس از آن با معرفی به مشاور روانشناس باید حداقل 5 جلسه مشاوره را بگذرانند در صورتی که روانشناس تشخیص دهد که ادامه ی زندگی به صلاح زوجین نیست گواهی عدم انصراف از طلاق صادر می کند.

حداقل زمان مشاوره برای 5 جلسه روانشناسی چند روز است؟
45 روز و پس از آن با تشخیص روانشناس گواهی عدم انصراف طلاق صادر می شود.

پس از آن که گواهی عدم انصراف از طلاق را گرفتیم چه اقدامی باید بکنیم؟
باید به همراه گواهی عدم انصراف از طلاق به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کرده و دادخواست طلاق توافقی را مطرح نمایید. پس از ثبت دادخواست براساس محل زندگی مشترک زوجین به شعبه و دادگاه صالح ارجاع می گردد.

مشاوره حقوقی رایگان

دادگاه با بررسی مدارک و صدور عدم امکان سازش چه درخواستی را صادر می کند؟
دادگاه از زوجه می خواهد که برای آزمایش بارداری به آزمایشگاه مراجعه نماید.

اگر زوجه به صورت محضری و در دفتر اسناد از مهریه ی خود چشم پوشی کند می تواند به مهریه ی خود رجوع کند؟
چنانچه زوجه به صورت محضری و در دفتر اسناد از مهریه ی خود چشم پوشی کند حتی در عده نیز نمیتواند به مهریه ی خود رجوع کند.

چنانچه زن در زمان عده طلاق توافقی به مهریه ی خود رجوع کند  ایا مرد میتواند همسر خود را طلاق ندهد؟
در صورتی که زن در زمان عده طلاق توافقی به مهریه ی خود رجوع کند زوج میتواند از طلاق رجوع کند و همسر خود را طلاق ندهد.

اگر زن در توافقنامه بین زوجین مهریه را بخشیده باشد حتما باید در رای دادگاه ذکر گردد؟
در صورتی که زن در توافقنامه بین زوجین مهریه را بخشیده باشد باید حتما در رای دادگاه ذکر گردد در غیر این صورت زن در زمان عده می تواند به مهریه ی خود رجوع کند.

اگر زن به هنگام طلاق باکره باشد به او مهریه ی کامل تعلق میگیرد؟
خیر، اگر زن هنگام طلاق باکره باشد به او نصف مهریه تعلق میگیرد.

ایا مرد میتواند با طی مراحل قانونی نسبت به اجرای صیغه ی طلاق به تنهایی اقدام نماید؟
بله،در صورتی که پس از صدور دادنامه، زن حاضر به اجرای صیغه ی طلاق نباشد چون حق طلاق با مرد است مرد میتواند با طی مراحل قانونی نسبت به اجرای صیغه ی طلاق به تنهایی اقدام نماید.

برای اطلاع بیشتر از این قوانین با مشاورین ما در موسسه حقوقی اوستا به آدرس اینترنتی www.avestalaw.com و یا شماره تماس موسسه، تماس حاصل فرمایید: 45403-021

ایا زوجه میتواند برای طلاق توافقی اقدام نماید؟
در صورتی که زوجه از شوهر خود وکالتنامه ی طلاق داشته باشد میتواند برای طلاق توافقی اقدام نماید. البته باید در وکالتنامه شرط قابل توکیل به غیر بودن لحاظ شده باشد در غیر این صورت وکالتنامه اثر قانونی نخواهد داشت.

http://parsinews.ir/news/page/e53ef1e8db604e3b8514b87e27bee845

سئوهاب بازدید : 20 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

در این مقاله شرایط و مراحل طلاق توافقی به طور کامل توضیح داده شده است تا موکلین گرامی با اطلاع کافی نسبت به طی نمودن این مراحل تصمیم گیری نمایندو در صورت لزوم می‌توانند از خدمات مشاوره حقوقی در جهت تهیه و تنظیم دادخواست طلاق توافقی و یا اعطای وکالت به وکلای گروه حقوقی اوستا استفاده نمایند.

مراحل طلاق توافقی

طلاق توافقی چیست؟


نوعی طلاق است که زوجین در آن در مورد تمامی مواردی که در هنگام طلاق می بایست درباره ی آنها تصمیم گرفته شود توافق دارند یا به دلیل شرایط وجود و عدم وجود تمایل به ادامه ی زندگی با گذشت در موارد تعیین شده قانونی به توافق خواهند رسید.

 

موسسه ی حقوقی اوستا با استفاده از تجربه ی خود پاسخگوی شما عزیزان است . در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فوق حرفه ای ما در ارتباط باشید . مشاوران حقوقی موسسه ی اوستا به صورت دقیق تر مسائل و مشکلات شما کاربران محترم را بررسی میکند. 45403-021

 

در فرم توافق زوجین برای طلاق توافقی چه مواردی باید ذکر شود؟


مهریه
زوجین باید توافق کنند که آیا زوجه بخشی از مهریه یا تمام مهریه را دریافت نمایند یا خیر. در بسیاری از مواقع  در طلاق توافقی زوجه در ازای مبلغ یا مالی نظیر خودرو یا ملک و یا هر چیز دیگری مابقی مهریه را میبخشند.

در بعضی از موارد نیز زوجین در ازای مبلغی به صورت اقساط مالی مثلا 3 میلیون تا مدت معین 5 سال مابقی مهریه را میبخشد.

توجه کنید که اگر زوجه با وکالت طلاق به دادگاه مراجعه نماید بر اساس عرف و رویه قضایی می بایست

بخش اعظمی از گرفتن مهریه خود را یعنی حداقل نصف آن را به زوج ببخشد.

گرفتن نفقه پس از طلاق توافقی

حضانت
حضانت فرزندان تا سن 7 سالگی با مادر است و پس از آن تا سن بلوغ با پدر است. سن بلوغ برای دختران 9 سال و برای پسران 15 سال است.

باید توجه داشت که اگر:

زوجین باهم و بدون وکالت نامه برای طلاق توافقی اقدام نمایند باید بر سر حضانت توافق نمایند که آیا حضانت تا سن بلوغ با یکی از زوجین باشد و یا حضانت مطابق قانون بین زوجین تقسیم شود .

اگر زوجه با وکالت نامه طلاق به دادگاه مراجعه نماید، باید حق تعیین حضانت فرزندان در وکالت نامه قید شده باشد در غیر این صورت حضانت مطابق قانون تا 7 سال به مادر داده خواهد شد.

نفقه
گرفتن نفقه ، درصورتی که زوجه نفقه ی معوقه داشته باشد می بایست در مورد بذل و یا گرفتن آن با همسر خود توافق نماید.

اجرت المثل
به معنای کارهایی است که زن در خانه انجام داده است. در صورتی که زن بخواهد از شوهر خود اجرت المثل بگیرد باید در مورد آن با شوهر خود توافق نماید.

جهیزیه
زوجه در صورتی که فاکتور اجناسی را که خریداری کرده است داشته باشد یا سیاهه ای که به هنگام عقد به امضای داماد رسیده باشد را در اختیار داشته باشد می تواند جهیزیه ی خود را از منزل شوهر پس بگیرد

آیا انجام مشاوره ی روانشناسی در مراکز بهزیستی و غربالگری مجاز معرفی شده برای طلاق توافقی الزامی است؟
بله،در این مرحله زوجین باید از طریق سامانه تصمیم و مراجعه حضوری به این مراکز درخواست مشاوره طلاق خود را مطرح کنند و پس از آن با معرفی به مشاور روانشناس باید حداقل 5 جلسه مشاوره را بگذرانند در صورتی که روانشناس تشخیص دهد که ادامه ی زندگی به صلاح زوجین نیست گواهی عدم انصراف از طلاق صادر می کند.

حداقل زمان مشاوره برای 5 جلسه روانشناسی چند روز است؟
45 روز و پس از آن با تشخیص روانشناس گواهی عدم انصراف طلاق صادر می شود.

پس از آن که گواهی عدم انصراف از طلاق را گرفتیم چه اقدامی باید بکنیم؟
باید به همراه گواهی عدم انصراف از طلاق به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کرده و دادخواست طلاق توافقی را مطرح نمایید. پس از ثبت دادخواست براساس محل زندگی مشترک زوجین به شعبه و دادگاه صالح ارجاع می گردد.

مشاوره حقوقی رایگان

دادگاه با بررسی مدارک و صدور عدم امکان سازش چه درخواستی را صادر می کند؟
دادگاه از زوجه می خواهد که برای آزمایش بارداری به آزمایشگاه مراجعه نماید.

اگر زوجه به صورت محضری و در دفتر اسناد از مهریه ی خود چشم پوشی کند می تواند به مهریه ی خود رجوع کند؟
چنانچه زوجه به صورت محضری و در دفتر اسناد از مهریه ی خود چشم پوشی کند حتی در عده نیز نمیتواند به مهریه ی خود رجوع کند.

چنانچه زن در زمان عده طلاق توافقی به مهریه ی خود رجوع کند  ایا مرد میتواند همسر خود را طلاق ندهد؟
در صورتی که زن در زمان عده طلاق توافقی به مهریه ی خود رجوع کند زوج میتواند از طلاق رجوع کند و همسر خود را طلاق ندهد.

اگر زن در توافقنامه بین زوجین مهریه را بخشیده باشد حتما باید در رای دادگاه ذکر گردد؟
در صورتی که زن در توافقنامه بین زوجین مهریه را بخشیده باشد باید حتما در رای دادگاه ذکر گردد در غیر این صورت زن در زمان عده می تواند به مهریه ی خود رجوع کند.

اگر زن به هنگام طلاق باکره باشد به او مهریه ی کامل تعلق میگیرد؟
خیر، اگر زن هنگام طلاق باکره باشد به او نصف مهریه تعلق میگیرد.

ایا مرد میتواند با طی مراحل قانونی نسبت به اجرای صیغه ی طلاق به تنهایی اقدام نماید؟
بله،در صورتی که پس از صدور دادنامه، زن حاضر به اجرای صیغه ی طلاق نباشد چون حق طلاق با مرد است مرد میتواند با طی مراحل قانونی نسبت به اجرای صیغه ی طلاق به تنهایی اقدام نماید.

برای اطلاع بیشتر از این قوانین با مشاورین ما در موسسه حقوقی اوستا به آدرس اینترنتی www.avestalaw.com و یا شماره تماس موسسه، تماس حاصل فرمایید: 45403-021

ایا زوجه میتواند برای طلاق توافقی اقدام نماید؟
در صورتی که زوجه از شوهر خود وکالتنامه ی طلاق داشته باشد میتواند برای طلاق توافقی اقدام نماید. البته باید در وکالتنامه شرط قابل توکیل به غیر بودن لحاظ شده باشد در غیر این صورت وکالتنامه اثر قانونی نخواهد داشت.

http://parsinews.ir/news/page/e53ef1e8db604e3b8514b87e27bee845

سئوهاب بازدید : 16 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
گزارش‌ها حمله به سوریه، تردیدهایی را در مورد loopholes به دست آورده‌است.

در حالی که سوریه متعهد شده‌است تا در پایان این هفته خود را از سلاح‌های شیمیایی خلاص کند، یک حمله کلرین به سوالاتی در مورد اینکه آیا بشار اسد ممکن است هنوز در سوریه مورد استفاده قرار گیرد، مطرح کرد و گفت: "نشانه‌های" ماده شیمیایی سمی "، احتمالا کلر، در سوریه در طول ماه گذشته مورد استفاده قرار گرفت و اینکه رژیم اسد مسئول بررسی ادعاهایی بود که رژیم اسد مسئول آن بود. برخی گزارش‌ها همچنین استفاده احتمالی از قرارداد bombs.The آمونیاک که در سپتامبر گذشته با هدف حذف سوریه از سلاح‌های شیمیایی انجام شد را پیشنهاد می‌کنند - - که به عنوان یک chemical.If صنعتی سمی در دسترس قرار می‌گیرد - - حملات اخیر نشان خواهد داد که اسد به طور موثر از یک loophole برای خلع‌سلاح مهمات سلاح‌های شیمیایی سوریه استفاده می‌کند. اگر فرمول برد داشته باشید و فرمول حذف شود، نمی‌خواهید چیزی پیدا کنید که مشابه آن باشد؟ کلر برای استفاده توسط شورشیان در عراق و همچنین در طول جنگ جهانی اول مورد استفاده قرار گرفته‌است، اما کشورها ملزم به گزارش تولید یا تجارت خود نیستند. این بدان معنی است که هیچ راهی برای دانستن اندازه ذخایر شیمیایی در سوریه وجود ندارد که الاسد موظف به گزارش بازرسان سازمان ملل نبوده و می‌تواند در حملات مرگبار به کار رود. Hamish د Bretton said.Oppo، متخصص سلاح‌های شیمیایی و موسس شرکت مستقر در لندن می‌گوید: "اگر کلرین به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد و به اسد متصل شود، استفاده از گاز کلرین یک حیله بسیار هوشمندانه برای جنگ با رژیم خواهد بود".

در حمله به گاز اعصاب صدها تن کشته شدند . واشنگتن دولت اسد را مسئول این حمله دانست , در حالی که دولت سوریه و متحد آن , روسیه , شورشیان ضد دولتی را مسئول the nia نیز مقصر می‌دانند که می‌تواند برای تولید مواد منفجره دست‌ساز مورد استفاده قرار گیرد . و برخی از حشره‌کش‌ها قوی را می توان برای ایجاد عصب دست‌ساز خانگی به کار برد - گوردون براون گفت که او از شنیدن گزارش‌ها " سلاح‌های شیمیایی " مانند بمب‌های گاز کلر متعجب نشده است . گوردون براون گفت : " در حقیقت , شرکت او کلرین , cyanide hydrogen و organophosphate را بعنوان " محتمل‌ترین عوامل " برای استفاده در سوریه بعنوان بخشی از مواد شیمیایی improvised شناسایی کرده‌است . وی گفت


منبع
سئوهاب بازدید : 17 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
پورتوریکو با تشکیل پرونده حمایت از ورشکستگی ، با دادخواستهای بدهکار مبارزه می کند

" ریکاردو Rossello " , فرماندار پورتو ریکو , روز پنجشنبه برای حمایت از نوع ورشکستگی , تحت حمایت هیات‌مدیره کنترل مالی ناظر بر وضعیت مالی island's , تشکیل شد . now در طی یک کنفرانس مطبوعاتی در San Juan , پایتخت پورتوریکو گفت : " پس از انجام مذاکرات گسترده با حسن‌نیت و پس از باز کردن کتاب‌های مالی دولت پورتوریکو برای پرداخت بدهی‌ها , این قانون به ما این امکان را می‌دهد که بازسازی بدهی را به یک دادگاه ویژه رسیدگی کنیم " . Rosello گفت که با این وجود مذاکرات با طلبکاران ادامه خواهد یافت . دادخواست دادگاه Puerto به دولت اجازه می‌دهد تا کاهش‌های عمیق در مبالغ پرداختی را جبران کند , حرکتی که با ایجاد یک منطقه و نه یک کشور , به شدت مورد انتقاد قرار گرفت , پورتوریکو نه مانند سایر شهرداری‌ها . اما در

m. " با این ورشکستگی, فرماندار همه قدرت را بر تجدید ساختار از دست داد, و اقتصاد پورتوریکو برای سال‌ها برگزار خواهد شد. اشتباهی در روز دوشنبه, هزاران نفر از جمله دانشجویان دانشگاه در تظاهرات روز چهارشنبه شرکت کردند, که در آن چندین اقتصاددان, از جمله یک عضو هیات‌مدیره کنترل مالی, برای بحث در مورد اقداماتی که از نظر سیاسی دشوار است, به بحث پرداختند. (پوتروریکو) آن‌ها را در یک پا و پورتو ریکو به هم شلیک کردند. مثل این بود که منتظر هم بودند تا کاری بکنند و به آن عادت نداشتند. و آمریکا قطعاً می‌تواند با تامین بودجه کامل بیمه مراقبت‌های پزشکی به جزیره بیشتر (برای کاهش مشکل) انجام دهد. " هزینه بالای تامین بودجه درمانی در میان سال‌های رکود و رکود در جزیره, یکی از دلایل اصلی برگزاری یک بسته جبران خسارت برای مدیر اجرایی این جزیره است.

چهار سال . کوین Orr یکی از مقامات اجرایی سابق دولت اوباما و مدیر راه‌حل‌های monthly در واشنگتن گفت : " براساس گزارشی که اخیرا توسط هیات اجرایی غیر انتفاعی " Periodismo de " ( مرکز روزنامه‌نگاری تحقیقی ) در شهر پورتو ریکو در نظر گرفته شده‌است , بودجه آن بیش از دو برابر دریافت خواهد شد . Jaresko در شیکاگو به والدین Ukranian متولد شد . Kiev capital.Fisc رئیس هیات‌مدیره کنترل Ukraine's گفت که در حالی که وی انتقادها را درک می‌کند , هیات " آنچه که بازار تحمل می‌کند " را پرداخت می‌کند , اما واقعیت این است که ما به جستجوی گسترده فردی می‌پردازیم که احساس کردیم مهارت و ویژگی‌های لازم برای این موقعیت را داریم . این کار بسیار پیچیده است … ما او را انتخاب کردیم و ما از انتخابی که انجام دادیم بسیار خوشحال هستیم . " در آینده نزدیک ( اعضای هییت مدیره ) اجاره یک دفتر گران‌قیمت منهتن ( نزدیک به 9000


منبع
سئوهاب بازدید : 18 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
خانواده های ناامید چین از جلسات توجیهی MH370 خارج می شوند

پکن - یکی از بستگان چینی پس از ترک جلسه توجیهی روز شنبه که خانواده‌ها از جمله سفیر مالزی در چین نقل کردند - و آن‌ها را به "تاخیر، پنهان کردن و تقلب" در مورد جستجوی هواپیمای گم‌شده در روز شانزدهمین روز خود متهم کرد. زنی به نام emotionally.Lin Mang در تهیه این گزارش گفت: "از زنی که در سن ۵۰ سالگی از او پرسیده بود، پرسید: " من مطمئن هستم که دخترم گروگان گرفته شده‌است، او هنوز زنده است."


منبع
سئوهاب بازدید : 19 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
کشورهای آفریقایی سعی می کنند کار محقق حقوق LGBTQ سازمان ملل را متوقف کنند

سفیر سازمان ملل متحد , چارلز Lohr , در سخنرانی خود در گروه سومی مجمع عمومی سازمان ملل متحد که با حقوق بشر سر و کار دارد گفت : " ما خواستار تعلیق فعالیت‌های کمیسیون مستقل حقوق بشر سازمان ملل متحد هستیم که در ماه ژوئن به تصویب رسید " . سازمان

بسیاری از کارکنان این سازمان به آن‌ها اجازه می‌دهد تا مزایای سازمان ملل را دریافت کنند . روسیه , چین , ایران , هند , مصر , مصر , پاکستان , و سوریه در میان 43 کشور عضو گروه " دوستان خانواده " که به رهبری مصر , بلاروس و قطر به رهبری مصر , کانادا , و قطر انجام شد , اعتراض کردند که این گروه 11 سازمان همجنس گرا را از شرکت در نشست عالیرتبه سازمان ملل متحد در ماه ژوئن به پایان رساند


منبع
سئوهاب بازدید : 16 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
دارن  ویلسون  می‌گوید  او  در مورد  کشتن  مایکل  براون  در  فرگوسن  احساس  پشیمانی  می‌کند

در یک مصاحبه که روز چهارشنبه منتشر شد، او به ABC News گفت: " من هیچ وقت دوست ندارم زندگی کسی را بگیرم. این بخش بدی از کار است. در بخشی از مصاحبه که قبلا پخش شد، ویلسون گفت که او یک وجدان روشن دارد و می‌داند که "من کار خود را درست انجام دادم" او همچنین گفت که "هیچ راهی وجود ندارد که" براون " وقتی ویل سن او را کشت، دستانش را بالا برد. هیات‌منصفه عالی در اوایل این هفته انتخاب شد که ویلسون را در تیراندازی به مرگ براون، یک نوجوان غیر مسلح، در برخورد با فرگوسن، میسوری، خیابان در ماه اوت متهم نکند. او گفت: " من فکر می‌کنم آن‌ها والدینی هستند که عزادار از دست دادن پسرشان هستند. او گفت: " من فکر می‌کنم آن‌ها والدینی هستند که عزادار از دست دادن پسرشان هستند. این هدف آن روز نبود. این چیزی است که آن روز اتفاق‌افتاده است، و هیچ چیز دیگری وجود ندارد که شما بتوانید بگویید که هیچ تصمیمی در مورد این که آیا او نیروی پلیس فرگوسن را ترک خواهد کرد هیچ تصمیمی گرفته نشده است، اما او از زمان خود در آنجا در زمان گذشته صحبت کرد." جورج Stephanopoulos "، گزارشگر اخبار ABC، تحت فشار قرار گرفته بود، سوال کرد که آیا تا به حال می‌تواند به کشور بازگردد یا نه. آیا فکر می‌کنید آن‌ها می‌توانند مرا بپذیرند؟ او گفت: " فکر می‌کنید برای من بی‌خطر است؟ این‌ها همه پرسش‌هایی است که نه تنها برای من بلکه برای افسران دیگر است. توجه به من جلب شد که به آن‌ها صدمه بزنم؟ ویلسون در پاسخ به این سوال که او اکنون چه می‌خواهد، گفت: "او در ماه اکتبر با یک افسر پلیس دیگر ازدواج کرد و گفت:" فقط یک زندگی عادی زندگی کنید. اوضاع متفاوت خواهد بود. یک وضعیت عادی جدید وجود خواهد داشت، اما ما بطریقی آن را پیدا خواهیم کرد."

بازداشت در " شب بهتر " در فرگوسن -


منبع

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 221
  • بازدید سال : 1,189
  • بازدید کلی : 3,170